مدرس فدراسیون جهانی: امیدارم شیرجه رو های ایران را در المپیک ببینم

الکسی ایوانگلوف مدرس فدراسیون جهانی شیرجه پس از پایان کلینیک بین المللی توسعه مربیان گفت: امیدارم شیرجه رو های ایران را در المپیک ببینم.

به گزارش روابط عمومی فدرسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ الکسی ایوانگلوف مدرس فدراسیون جهانی شنا اظهار کرد: ایرانیان دارای فرهنگ بالایی هستند. شنیده بودم رانندگی در تهران مشکل است اما واقعا اینطور نیست و مردم ایران به قوانین و مقررات احترام می گذارند. وقتی می خواستم به این کشور سفر کنم خانواده و دوستانم نگران بودند و من هم قدری تردید داشتم اما حالا نظرم تغییر کرده است. ایران کشور فوق العاده ای است و مردم بسیار مهمان نواز و خوبی دارد.

وی افزود: شیرجه رو های خوبی در ایران حضور دارند. فدراسیون هم تلاش خوبی برای توسعه این ورزش دارد. البته من مشکلات تاکتیکی ورزشکاران ایران را به آنان یادآور شدم و مطمئن هستم شیرجه ایران توانایی درخشش بیشتری دارد و امیدوارم قهرمانان ایران را در المپیک ببینم. قطعاً با رویکرد فعلی فدراسیون شنا و استفاده از دانش روی جهان می توان به موفقیت شیرجه این کشور امیدوار بود.

مدرس فدراسیون جهانی در پایان گفت: خوشبتانه پذیرایی خوبی از من به عمل آمد و دوستان خیلی خوبی در ایران پیدا کردم. امیدوار هستم بتوانم در فرصت های دیگر باز هم به ایران سفر کنم. همچنین شاهد موفقیت های شیرجه ایران در سطح بین المللی باشیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب