مدعی جدی قهرمانی مسابقات کاپ آسیا هستیم

سرپرست کمیته‌ مشورتی واترپلو در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت‌های کاپ آسیا در کویت گفت: ترکیب جوان شده تیم ملی با هدایت رومن پولاچیک مدعی قهرمانی در این مسابقات است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، نادر غفوری با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ملی واترپلو پس از پایان رقابت‌های لیگ تمرینات متمرکز و مستمر خود را آغاز کرد و کادر فنی با دعوت از ٣٩ بازیکن شروع به کار کرد. به هر حال در دو مرحله بازیکنان مورد نظر غربال شدند و در نهایت ١٣ ملی‌پوش برای شرکت در کاپ آسیا انتخاب شدند. البته برخی از بازیکنان شایسته به دلیل مشکلات خروج از کشور و وضعیت خدمت نظام وظیفه خود به خود از همراهی تیم باز ماندند.

وی در گفتگو با ایسنا یادآور شد: تیم ملی با همان ترکیبی که در مسابقات جوانان جهان به رتبه هشتم رسیده بود،‌ در کاپ آسیا شرکت می‌کند و دو بازیکن با تجربه نیز به این ترکیب اضافه شده‌اند تا تیم ملی مدعی اصلی قهرمانی در این مسابقات باشد.

غفوری در پایان خاطر نشان کرد: کمیته‌ مشورتی واترپلو برای مسابقات لیگ جهانی برنامه‌ریزی کرده بود و حدود دو ماه قبل توسط کنفدراسیون آسیا به این مسابقات دعوت شد. به هر حال کادر فنی جدید تیم ملی با حضور پولاچیک و رخشانی مهر پس از دو ماه تمرین از روز چهارم فروردین تیم ملی را در کاپ آسیا هدایت می‌کنند و این مسابقات تا روز دهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تیم های عربستان، قزاقستان، ازبکستان، اندونزی، کویت و ایران شش تیم شرکت کننده در مسابقات واترپلو کاپ آسیا هستند که از روز ۴ لغایت ١۰ فروردین ماه به میزبانی کویت با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

image_printپرینت مطلب