مدیر اجرایی فدراسیون شنا:سه شناگر ایران در مسابقات جهانی بارسلونا شرکت خواهند کرد

مدیر اجرایی فدراسیون شنا از قطعی شدن اعزام سه شناگر کشورمان به مسابقات شنای قهرمانی جهان ٢۰١٣در بارسلونا اسپانیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون شنا، با اشاره به هدفگذاری بلند مدت فدراسیون شنا بر روی جوانان با رویکرد دستیابی به رکورد ورودی مسابقات المپیک ٢۰١۶ افزود: در همین راستا خوشبختانه پس از رفع تعلیق فدراسیون از سوی کنفدراسیون شنای آسیا با درایت دکتر عباسی وزیر محترم ورزش وجوانان وهمچنین حمایتهای همه جانبه دکتر سجادی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و پیگیریهای مکرر محسن رضوانی سرپرست فدراسیون، فدراسیون جهانی شنا(فینا ) طی نامه ای به فدراسیون شنای کشور مجوز حضور
بدون رکورد ورودی برای سه شناگر و دو مربی از کشورمان در این رقابتها را اعطا کرد که بی تردید این انتخاب فینا می تواند سر آغاز فصل جدیدی از تعاملات با فدراسیون شنای کشور مان باشد.
وی در ادامه تصریح کردبنده جا دارد از مسولان وزارت ورزش و جوانان به نمایندگی از خانواده شنا تشکر و قدردانی کنم.
سمیع زاده همچنین اظهار داشت:بی تردید این حضور می تواند فرصت بسیار ارزشمندی برای شناگران کشورمان باشد و بزودی چگونگی انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات بارسلونا از سوی کمیته فنی شنا اعام خواهد شد.

عضو اسبق تیم ملی شنا در پایان با بیان اینکه فدراسیون شنا از نظرات کارشناسی صاحب نطران و نخبگان شنای کشور استقبال می کند، خاطر نشان کرد: بنده باز هم یک بار دیگراز تمامی کارشناسان و پیشکسوتان شنا دعوت می کنم در جهت بهبود روند فنی شنای کشور با ارائه نقطه نظرات و انتقادات سازنده خود فدراسیون را در پیشبرد برنامه ها و اهداف خود یاری نمایند.
شایان ذکر است مسابقات جهانی شنا در سال٢۰١٣مرداد ماه سال آینده در بندر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.