مدیر عامل باشگاه شوشتری نیشابور: فراتر از انتظارمان نتیجه گرفتیم

قوامی نژاد مدیر عامل باشگاه آموزشگاه‌های شهید شوشتری نیشابور با اشاره به رضایت از کیفیت و نظم برگزاری‌ رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه تا کنون فراتر از هزینه ها و انتظارمان نتیجه گرفتیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سید جواد قوامی نژاد  اظهار کرد: ما امسال یک تیم نوجوان و جوان در مسابقات لیگ شنا داریم. سال قبل برای نخستین بار در مسابقات شرکت کردیم. سطح مسابقات خیلی خوب بود و با توجه به انتظارات ما عملکرد فدراسیون برای برگزاری لیگ بسیار خوب و قابل قبول بود.

وی افزود: همانطور که می‌دانید ما در بخش دانش آموزی ورود کردیم. شاید تنها تیم دانش آموزی کشور هستیم. توجه به شناسایی استعدادهای رده سنی هدف اصلی ماست. چون رسول اکرم هم به شنا تاکید داشتند و این رشته مورد استقبال جهانی است، سعی کردیم به صورت حرفه ای در شنا تیم‌داری کنیم. شنا ورزش شاد و مورد استقبال جوانان است. این ورزشی است که می تواند نشاط را در دانش آموزان ایجاد کند.

مدیر عامل باشگاه آموزشگاه‌های شهید شوشتری نیشابور خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم با حداقل هزینه و استفاده از پتانسیل شهرستان ها و تعامل با ارگان‌های بومی و شورای شهر و … هزینه تیم را برای شرکت در مسابقات فرآهم کنیم. تاکنون هم بیش از هزینه نتیجه گرفتیم. همه ورزشکاران ما تقریبا زیر ۱۷ سال و دانش آموز هستند و رتبه های خوبی آوردند. برای مثال پورغلامی دانش آموز سال دوم دبیرستان ماست که حتی در سطح آسیا خیلی خوب نتیجه گرفته است. ما سال قبل هم یکی، دو رکورد شکنی داشتیم. امیدواریم در سطح شهرستان و استان سایر نهادها بیشتر همکاری کنند تا بتوانیم این ورزش را توسعه دهیم.

قوامی نژاد درباره تعامل با فدراسیون وهیات‌های استانی نیز گفت: تعامل ما هیات‌ استانی هم خدارا شکر خوب است. تنها پیشنهاد من این است که تلاش بیشتری برای بالا بردن انگیزه شناگران انجام دهیم. پخش مستقیم مسابقات می تواند انگیزه ها را زیاد کند. همچنین پرداخت به اخبار مسابقات می تواند روحیه ما را بالا ببرد. پیشنهاد می شود تا جایی که امکان دارد با صدا و سیما برای پخش تلویزیونی همکاری شود.

وی در پایان گفت: خیلی لطف کردید. همین جا باید ایام دهه فجر را به شما تبریک بگویم. از همه مردم و ورزشکاران هم دعوت می‌کند در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند. همچنین به جامعه شهید پرور ایران برای شهادت سردار قاجاریان که مدافعان حرم و فرمانده آزادسازی های اخیر سوریه بودند، تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.