مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی برگزار شد

با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی و اعضا تیم ملی شنا، شیرجه و واترپلو مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به بازی های آسیایی عصر روز گذشته(سه‌شنبه) در هتل المپیک برگزارشد. در این مراسم مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی و همچنین اعضای تیم‌های ملی شنا، شیرجه و واترپلو حضور داشتند.

در ابتدا نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به مسابقات گفت: کاروان ایران در این دوره از مسابقات بزرگترین کاروان جمهوری اسلامی ایران در ۱۸ دوره اخیر است و خداراشکر تمام هماهنگی‌ها و کارها به نحو احسن انجام شده و با توجه به میزبانی اندونزی و مشکلاتی که این کشور دارد بعید می‌دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شده باشد.
سپس سید رضا  صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی اظهار داشت: یکی از بزرگترین کاروان‌های ورزش ایران در تاریخ به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد من معتقدم که این نسل جوان ایرانی می‌تواند درخشش خوبی در این رویداد داشته باشد.
وی افزود: دولت، وزارت ورزش؛ کمیته ملی المپیک در کنار فدراسیون‌ها در حد توان‌شان تلاش کردند تا در این بازی‌ها حضوری بزرگ و قدرتمند داشته باشیم و ورزشکاران ایرانی بدرخشند.من معتقدم که ورزشکاران ایرانی در این بازی‌های خواهند درخشید و پرچم کشورمان را به اهتزار درمی‌آورند. ما با شعار« یک ایران یک صدا» در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد تا دشمن ملت بداند که از کشورمان فقط یک صدا به بیرون می‌آید.
همه ورزشکاران ایران چه مدال بیاورند و چه نیاورند، عزیز هستند و سرمایه‌های اجتماعی ما محسوب می‌شوند. ما فقط برای مدال آنها را نمی‌خواهیم. این عزیزان سرمایه‌های حقیقی ورزش ما هستند.
وی افزود: جامعه ورزشی ما به ثبات نیاز دارد و ما و وزارت ورزش، ثبات را به ورزش آوردیم. کمیته ملی المپیک همیشه در کنار وزارت ورزش است و امروز باور داریم در فضای باثباتی هستیم.شما ورزشکاران در این شرایط سخت اقتصادی، کام ملت را شیرین کنید.

بعد از سخنرانی سجادی سرپرست کاروان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سید حسن خمینی، سوگندنامه کاروان ایران توسط مجتبی عابدینی ملی پوش شمشیربازی با همراهی کیمیا علیزاده ملی پوش کاراته بانوان قرائت شد. سپس علی پیروزخواه کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران به نمایندگی از فدراسیون شنا از دروازه قرآن رد شد .

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب