مربیان چینی به کسب سهمیه المپیک “ولی پور” امیدوارند/ چین دانشگاه شیرجه است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، غلامرضا خبیری نژاد با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر مجتبی ولی پور ملی پوش شیرجه کشورمان تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر مربیان چینی پیگیری می کند و قرار بود با اعزام وی به این کشور در خصوص حضور این ملی پوش در مسابقات انتخابی المپیک لندن تصمیم گیری شود.

وی گفت: مربیان چینی به کسب سهمیه المپیک ولی پور بسیار امیدوارند و خوشبختانه وی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد بطوریکه ما نیز در خصوص کسب سهمیه این شیرجه رو ناامید نیستیم.

خبیری نژاد افزود: مسابقات شیرجه انتخابی المپیک اواخر بهمن سال جاری در شهر لندن برگزار می شود و ما در نظر داریم شرایطی را فراهم کنیم تا پیش از آغاز این رقابت ها ولی پور درچین به تمرینات آماده سازی خود ادامه دهد.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: در حال حاضر در انتظار ارسال دعوت نامه هستیم و در صورت مهیا شدن شرایط من نیز تا هفته آینده راهی چین خواهم شد.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کردد: با توجه به اینکه چینی ها در شیرجه دنیا حرف اول را می زنند به همین دلیل حضور در این کشور یک کلاس آموزشی مفید است و درواقع باید چین را دانشگاه شیرجه دنیا تلقی کرد و بر همین اساس بنده نیز راهی این کشور می شوم تا سطح دانش فنی خود را ا رتقا دهم.

وی یادآور شد: در حال حاضر تمرینات آماده سازی سایر ملی پوشان نیز در تهران پیگیری می شود و در نظر داریم سایر ملی پوشان را نیز به چین اعزام کنیم.

خیبری نژاد تاکید کرد: ولی پور زیر نظر چند مربی سطح بالای چینی تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کند و ما در نظر داریم با اعزام سایر ملی پوشان شرایطی را فراهم کنیم تا آنها نیز از این فرصت برای افزایش سطح مهارت های فنی و تکنیکی خود نهایت استفاده را ببرند.

گفتنی است مجتبی ولی پور از ٢٩ آذر ماه اردوی آماده سازی ۴۵ روزه خود را در دانشگاه”تسینگ هوا” شهر پکن آغازکرده است.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.