مربی تیم ملی واترپلو: مالارا برای تک تک بازیکنان وقت می‌گذارد

رضا اجاق مربی تیم ملی وترپلو با اشاره به حضور پائولا مالارا در راس کادر فنی این تیم گفت: نکته های بسیاری در کنار مالارا یاد گرفتم و باید اعتراف کنم که دانش واترپلوی او بسیار بالاست و او برای تک تک بازیکنان وقت می‌گذارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، رضا اوجاق مربی تیم ملی بزرگسالان درباره فصل جدید تمرینات ملی پوشان گفت: در فصل گذشته تمرینات تکنیکی را پشت سر گذاشتیم و برای دور جدید اردوها تمرینات تاکتیکی را آغاز می کنیم. در حال حاضر مالارا برای تمدید ویزای خود از ایران خارج شده و دوشنبه هفته آینده چهارم شهریور ماه به جمع تیم ملی ملحق می شود.

وی افزود: سرمربی تیم ملی به بازیکنان چهار روز مرخصی داده و ادامه تمرینات از روز دوشنبه پیگیری می‌شود و قرار است تمرینات سرعتی جایگزین تمرینات استقامتی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مدتی که مالارا سرمربی گری تیم ملی را بر عهده گرفته بیشتر تمرینات بر روی دفاع منطقه ای و دفاع پرس متمرکز شده است. او به آرایش یار اضافه در حمله تاکید فراوان دارد و در حال حاضر بازیکنان از نظر دفاعی و همچنین در بخش حمله و تبدیل دفاع به حمله پیشرفت چشم گیری داشتند.

مربی تیم ملی واترپلو تصریح کرد: تا کنون هیچ مربی را ندیده ام که انفرادی و تک به تک برای تمامی بازیکنان در مورد پست هایشان توضیح بدهد و کاملاً برای تمامی بازیکنان وقت بگذارد. مالارا تمامی این کارها را انجام می دهد و مربیان ما می توانند از علم و تجربیات این مربی استفاده کنند.

اجاق با اشاره به آمادگی بازیکنان تیم ملی ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی در شرایط مناسب و ایده آلی قرار دارد و می توانیم در مسابقات آسیایی سنگاپور موفق شویم. البته حضور کشورهای قدرتمندی مانند چین و ژاپن در این رقابت ها کار را برای ما دشوار می‌کند اما ما تمامی تلاشمان را انجام می دهیم و البته اگر بازیکنان تمرکز بیشتری برای این رقابت ها داشته باشند به گرفتن نتیجه ایده ال امیدوار هستم.

بر اساس این گزارش اسامی بازیکنان دعوت شده به دور جدید اردوی تیم ملی واترپلو بزرگسالان به شرح زیر است:
افشین شهیدی پور، سجاد عبدی، مهران باقری، محمد سالمی، علی پیروز خواه، امیرحسین خانی، علی صالح، سهیل خادم پیر، محمدسعید میرمهدی، عطا برخورداری، حامد ملک خانبانان، علی رضا سلطانی، رامتین اوسطی، امیرحسین برائی، مهدی دایی تقی، رامین بهشتی، امیر حنیفی، محمد حسین محمدی، امیر دهداری

image_printپرینت مطلب