مرحله دوم مسابقات شنای باشگاههای کشور از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد

مرحله دوم از دهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاههای کشور- جام خلیج فارس- از صبح امروز پنجشنبه ٢٨ دی ماه در تهران آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله دوم از دهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاههای کشور-جام خلیج فارس ازصبح امروز پنجشنبه به مدت ٢ روز و با حضور ٨ مقاومت بسیج، نفت تهران، استخر نیل، نفت امیدیه، هیات شنای زنجان و شناگران پیشتاز البرز،نیروی هوایی ارتش وپارالمپیک تبریز در استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد که صبح امروز در ۵ ماده نخست شناگران در مواد ٢۰۰متر کرال پشت،۵۰ متر آزاد،٢۰۰متر قورباغه،۴۰۰متر آزاد و ۴در ١۰۰متر مختلط تیمی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
این مسابقات در چهار مرحله برگزار می شود و شناگران تیمها در هر مرحله در ٢۰ ماده و طی دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند. در پایان مرحله اول این رقابتها که با شرکت ۶تیم مقاومت بسیج، نفت تهران، استخر نیل، نفت امیدیه، هیات شنای زنجان و شناگران پیشتاز البرز طی روزهای ٣۰ آذر و اول دی برگزار شد، تیم نفت امیدیه با ۵۰۶ امتیاز در صدر جدول امتیازی این رقابتها قرار گرفت. تیم های مقاومت بسیج و نفت تهران به ترتیب با ۴۵٢ و ٣۵۵ امتیاز در رده های دوم و سوم جای گرفتند.
شایان ذکر است تیم های پارالمپیک تبریز و نیروی هوایی ارتش از مرحله دوم در مسابقات حضور پیدا کردند. بر اساس حکم برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنا، فرشاد کرمی دبیر کمیته فنی شنا و ملی پوش اسبق تیم ملی به عنوان نماینده فدراسیون بر مرحله دوم دهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاههای کشور نظارت خواهد داشت. بنابر اعلام فدراسیون شنا، شناگرانی که در این مسابقات موفق به جابجایی رکوردهای ملی شوند، سکه طلا پاداش می گیرند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.