مرحله دوم مسابقات شنای باشگاههای کشور پنجشنبه آغاز می شود

مرحله دوم از دهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاههای کشور- جام خلیج فارس- از فردا پنجشنبه ٢٨ دی ماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، بر اساس اعلام کمیته فنی شنا مرحله دوم از دهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) طی روزهای پنجشنبه و جمعه (٢٨ و ٢٩ دی) در دو نوبت صبح و عصر در استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

این مسابقات در چهار مرحله برگزار می شود و شناگران تیمها در هر مرحله در ٢۰ ماده و طی دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند. در پایان مرحله اول این رقابتها که با شرکت تیم های مقاومت بسیج، نفت تهران، استخر نیل، نفت امیدیه، هیات شنای زنجان و شناگران پیشتاز البرز طی روزهای ٣۰ آذر و اول دی برگزار شد، تیم نفت امیدیه با ۵۰۶ امتیاز در صدر جدول امتیازی این رقابتها قرار گرفت. تیم های مقاومت بسیج و نفت تهران به ترتیب با ۴۵٢ و ٣۵۵ امتیاز در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

قرار است در مرحله دوم مسابقات شنای باشگاههای کشور تیم های پارالمپیک تبریز و نیروی هوایی ارتش نیز حضور یابند و مسابقات با شرکت ٨ تیم برگزار شود.

بر اساس حکم برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنا، فرشاد کرمی دبیر کمیته فنی شنا و ملی پوش اسبق تیم ملی به عنوان نماینده فدراسیون بر مرحله دوم دهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاههای کشور نظارت خواهد داشت. بنابر اعلام فدراسیون شنا، شناگرانی که در این مسابقات موفق به جابجایی رکوردهای ملی شوند، سکه طلا پاداش می گیرند.

image_printپرینت مطلب