مرحله سوم لیگ شنا استان چهارمحال و بختیاری

مرحله سوم لیگ شنای استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر دیروز (جمعه) با شرکت ۱۵۰ ورزشکار در استخر دانشگاه شهرکرد برگزار و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به همت هیات شنا استان چهارمحال و بختیاری، مرحله سوم لیگ شنای استان در بخش پسران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر دیروز (جمعه) با شرکت ۱۵۰ ورزشکار در استخر دانشگاه شهرکرد برگزار شد. استخرهای شهید فاضل شهرکرد، شهداء شهرکرد، هیات شنا بروجن (شهید جیلان) ، هیات شنا فرخشهر ، هیات شنا فارسان و هیات شنا بن  تیم های حاضر در این دوره از مسابقات بودند.

در پایان این رقابت‌ها، تیم استخر شهید فاضل شهرکرد موفق شد مقام نخست را از آن خود کند و تیم‌های هیات شنای بروجن و هیات شنای فرخشهر دوم و سوم شدند.
شناگران شرکت‌کننده در این مسابقات در پنج رده سنی  ۸ سال ، ۹ سال ، ۱۰ سال و دو گروه ۱۲-۱۱سال و ۱۴-۱۳ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است، استخر نشاط بروجن میزبانی نخستین مرحله و استخرهای شهید فاضل شهرکرد و دانشگاه شهرکرد نیز میزبانی مرحله های دوم و سوم مسابقات لیگ شنای چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشتند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب