مرحله سوم مسابقات شنای باشگاههای کشور ٢٨ بهمن آغاز می شود

مرحله سوم از دهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاههای کشور- جام خلیج فارس- از پنجشنبه هفته جاری ٢۶ بهمن ماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، بر اساس اعلام کمیته فنی شنا مرحله سوم از دهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) طی روزهای پنجشنبه و جمعه (٢۶ و ٢٧ بهمن) در دو نوبت صبح و عصر در استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

در این رقابتها شناگران تیمها در هر مرحله در ٢۰ ماده و طی دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در مرحله دوم این رقابتها که با شرکت ٨ تیم مقاومت بسیج، نیروی هوایی ارتش، پارالمپیک و پیام تبریز، نفت تهران، استخر نیل، نفت امیدیه، هیات شنای زنجان و شناگران پیشتاز البرز طی روزهای ٢٨ و٢٩ دی برگزار شد، تیم نفت امیدیه با ٢۰۴٣ امتیاز در صدر جدول گرفت، مقاومت بسیج با کسب ١٨۰۶ امتیاز در مکان دوم ایستاد و نفت تهران نیز با ١۵٢۵ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین تیمهای شناگران پیشتاز البرز با ١٣٩٨ امتیاز، باشگاه ورزشی نیل با ١٢۴٣ امتیاز و جوانان زنجان با ١١٨٢ امتیاز،نیروی هوایی ارتش با ۵۵۰ و پارالمپیک و پیام تبریز با ۴٨٨ امتیازبه ترتیب در جدول تیمی چهارم تا هشتم شدند.

شایان ذکر است تیمهای پارالمپیک و پیام تبریز و نیروی هوایی ارتش از مرحله دوم در مسابقات شنای باشگاههای کشور شرکت کردند.

شایان ذکر است مسابقات شنای باشگاههای کشور طی ۴ مرحله برگزار می شود و تیم قهرمان در پایان مرحله چهارم که اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد، معرفی می شود.

image_printپرینت مطلب