مرحله سوم مسابقات شنای بانوان باشگاههای ایران از فردا آغاز می شود

مرحله سوم مسابقات شنای بانوان باشگاههای ایران جام خلیج فارس از فردا آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله سوم رقابتهای شنای بانوان باشگاههای کشور جام خلیج فارس با حضور ۶ تیم ؛ ستارگان دلفین، فولاد مبارکه سپاهان، هیات شنای تهران (الف )،هیات شنای گیلان وهیات شنای تهران (ب) در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد. شایان ذکر است در رقاتهای مرحله دوم ٢رکورد ملی در رده سنی عموم ثبت و به تائید کمیته فنی شنا رسید که در ماده ١۵۰۰متر آزاد آرزو معتمدی از تیم ستارگان دلفین با زمان١٩ دقیقه و۴٨ ثانیه و١۶ صدم ثانیه رکورد پیشین این ماده را که متعلق به خودش بود ٧٣ صدم ثانیه بهبود بخشید و در٨۰۰متر آزاد نیز با زمان ١۰دقیقه و٢۰ ثانیه و۶١ صدم ثانیه رکورد راحله محمد میزایی را ٢ثانیه و٨صدم ثانیه بهبود بخشید. در پایان مرحله دوم این مسابقات که طی روزهای ٢٨ و٢٩ دی ماه جاری ماه برگزار شد، تیم ستارگان دلفین با١٢۴۴ امتیاز در صدر ایستاد و تیم های فولاد مبارکه سپاهان با ١۰٣۰ امتیاز، هیات شنای تهران (الف) با ٩٢١ امتیاز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. خاطر نشان می شود مرحله دوم این مسابقات فردا با برگزاری ۵ ماده نخست پیگیری می شود و شناگران در مواد ٢۰۰ متر کرال پشت،۵۰ متر آزاد،٢۰۰ متر قورباغه،۴۰۰ متر آزاد و۴ در١۰۰متر مختلط انفرادی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.