مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک واترپلو

نفت آبادان و رعد پدافند هوایی به فینال لیگ دسته یک واترپلو سال 1395 راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو ایران با حضور ۱۱ تیم به میزبانی استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی از یکشنبه (۱۵ اسفند ۱۳۹۵) آغاز شد و فردا (پنجشنبه) با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به پایان خواهد رسید.

این مسابقات در دو گروه پنج و شش تیمه در سه روز با برگزاری ۲۵ دیدار پیگیری شد و  ۶ تیم به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها راه یافتند. ابتدا تیم های دوم و سوم دو گروه باهم به رقابت پرداختند تا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابند. پالایش نفت آبادان قهرمان دوره قبل و نفت تهران نایب قهرمان سال گذشته با پیروزی در این دو دیدار به همراه دو تیم اول گروه A و B (موسسه سدید و رعد پدافند هوایی) چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی نام گرفتند.

از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (چهارشنبه) موسسه سدید و نفت آبادان برای مشخص شدن اولین فینالیست لیگ باهم به رقابت پرداختند. پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی توانست حریف قدرتمند خود را با نتیجه ۱۳بر ۸ شکست دهد و به فینال راه یابد. در ادامه رعد پدافند هوایی و نفت تهران از ساعت ۱۸:۳۰ برای مشخص شدن چهره دومین فینالیست این مسابقات برابر هم صف آرایی کردند. رعد که تا به اینجای رقابت ها عملکرد خوبی از خود نشان داده بود توانست نفت تهران نایب قهرمان دوره قبل را با نتیجه ۱۲ بر ۸ از پیش رو بردارد و حریف نفت ابادان در فینال شود. همچنین پاس و  استخر پیام تبریز برای کسب جایگاه پنجم و ششم از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (چهارشنبه) به آب زدند که در پایان پاس ۱۲ بر ۶ حریف تبریزی خود را شکست داد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

از همین رو فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی شاهد برگزاری مسابقات رده بندی و فینال دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو و مراسم اختتامیه این رقابت‌ها خواهد بود.

شهید نوفلاح ، هونام ، رعد پدافند هوایی ، پایگاه قهرمانی استان مرکزی ، موسسه سدید ، پاس ، استخر پیام مخابرات تبریز ، پایگاه قهرمانی استادیوم آزادی ، نفت تهران ، شهدای مدافع حرم و پالایش نفت آبادان تیم‌های حاضر در دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو (سال ۱۳۹۵) بودند.

 

نتایج و برنامه مسابقات :

  • پالایش نفت آبادان ۱۰ – ۴ پاس
  • نفت تهران ۱۰ – ۶ استخر پیام مخابرات تبریز
  • بازی پنجم و ششم : استخر پیام مخابرات تبریز ۶ – ۱۲ پاس
  • بازی نیمه نهایی : موسسه سدید ۸ – ۱۳ پالایش نفت آبادان
  • بازی نیمه نهایی : رعد پدافند هوایی ۱۲ – ۸ نفت تهران

 

  • رده بندی: موسسه سدید – نفت تهران          پنجشنبه (۱۳۹۵/۱۲/۱۹) ساعت ۱۰:۱۵
  • فینال:  رعد پدافند هوایی – پالایش نفت آبادان             پنجشنبه (۱۳۹۵/۱۲/۱۹) ساعت ۱۱:۱۵

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب