مسابقات شنای آبهای آزاد در بندر بوشهر برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، کیهان تاجدینی رئیس هیات شنای استان بوشهر با اعلام این خبر افزود: این رقابتها در قالب ۶ تیم از استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کیش، کردستان و البرز به مصافت ٣ کیلومتر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مسابقات شنای آبهای آزاد به مناسبت روز ملی “خلیج فارس” با نام دریای باستانی همیشه فارس برگزار می شود و در نظر داریم با گنجاندن این مسابقات در تقویم سالیانه فدراسیون، همه ساله این رقابتها را به میزبانی بوشهر و هیات شنای این استان برگزار کنیم.

رئیس هیات شنای بوشهر در خصوص محل برگزاری این مسابقات و مبدا و مقصد شناگران اظهار داشت: این رقابت به صورت رفت و برگشت از پارک شورا در بندر بوشهر آغاز و تا اسکله جفره ادامه خواهد یافت و محل پایان مسابقه مجددا پارک شورا خواهد بود و مراسم اختتامیه نیز با حضور سرپرست فدراسیون، مقامات کشوری و ورزشی استان در همین محل برگزار خواهد شد.

تاجدینی در خصوص جوایز نقدی این مسابقات اظهار داشت: نفرات برتر این رقابتها حکم و لوح تقدیر دریافت خواهند کرد و به تیم های برتر اول تا سوم به ترتیب مبالغ ده میلیون ریال، هشت میلیون ریال و شش میلیون ریال اهدا خواهد شد.

image_printپرینت مطلب