تیم تهران قهرمان مسابقات آبهای آزاد مریوان شد

مسابقات قهرمانی آبهای آزاد بزرگسالان کشور به مناسبت گرامی داشت عید قربان در رده‌های سنی بزرگسالان (از ۲۵ تا بالای ۸۰ سال) سال به میزبانی استان کردستان در مریوان دریاچه زریبار برگزار و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به مناسبت گرامیداشت عیدسعید قربان  ، مسابقات قهرمانی آبهای آزاد بزرگسالان کشور  با حضور ۸ تیم در استان کردستان برگزار شد. این مسابقات روز دوشنبه (۱۲ شهریور ۱۳۹۶) ویژه آقایان در رده‌های سنی بزرگسالان (از ۲۵ تا بالای ۸۰ سال) به میزبانی هیات شنای استان کردستان در شهرستان مریوان – دریاچه زریبار  با حضور پرشور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار و به پایان رسید. تیم‌های کردستان ، تهران ، توابع تهران ، گیلان ، لرستان ،  اصفهان ، اردبیل و کرمانشاه ۸ تیم حاضر در این مسابقات بودند.

تیم تهران با کسب مجموع ۲۰۸ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. تیم‌های توابع تهران و اصفهان به ترتیب با ۱۳۴ و ۹۸ امتیاز دوم و سوم شدند. همچنین تیم کردستان الف میزبان این رقابت ها با کسب ۷۸ امتیاز چهارم شد . در پایان از نفرات برتر این مسابقات با اهدای مدال و حکم قهرمانی تقدیر و قدردانی شد.

جهت دریافت نتایج کلی در قالب فایل پی دی اف  مسابقات قهرمانی آبهای آزاد بزرگسالان کشور – مریوان  لیک کنید .

 

نتایج تیمی مسابقات قهرمانی آبهای آزاد بزرگسالان کشور – مریوان 

  1. تهران با ۲۰۸ امتیاز قهرمان
  2. توابع تهران با ۱۳۴ امتیاز نایب قهرمان
  3. اصفهان با ۹۸ امتیاز سوم
  4. کردستان الف ۷۸ امتیاز

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب