مسابقات مالزی تدارک جدی برای مجارستان است /هنوز برای سهمیه المپیک نا امید نیستیم

سرمربی تیم ملی شنای ایران با بیان اینکه ملی پوشان شنا برای شرکت در مسابقات کاپ مالزی آماده می شوند، تصریح کرد: این مسابقات تدارک جدی برای رقابتهای انتخابی المپیک مجارستان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، خشایار حضرتی با بیان این مطلب اظهار داشت: تمرینات تیم ملی شنا بطور منظم در حال پیگیری است و مسابقات مالزی بخشی از برنامه های اماده سازی تیم ملی محسوب می شود.

حضرتی در گفتگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه با ٨ شناگر عازم مالزی خواهیم شد، تصریح کرد: شناگران در اردوها تمرینات منظمی را دنبال می کنند و پس از انتخاب نفرات اصلی تمرینات بطور متمرکز دنبال خواهد شد.
سرمربی تیم ملی شنای ایران با بیان اینکه هنوز برای کسب سهمیه المپیک نا امید نیستیم، در خصوص کسب سهمیه در پیکارهای کاپ آزاد مالزی عنوان کرد: دوره تمرینی شناگران اواخر خرداد ماه به اتمام می‌رسد و رقابت‌های مالزی برایمان بیشتر حالت مسابقات تمرینی سخت را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای کسب سهمیه المپیک تمرکزمان بر روی مسابقات مجارستان است، افزود: شناگران پس از مسابقات مالزی مشکلات و ضعف‌های خود را بیشتر متوجه خواهند شد و تا یک ماه پس از آن به اوج آمادگی خواهند رسید.

گفتنی است رقابت‌های شنای کاپ آزاد مالزی ١٣ تا ١۶ اردیبهشت ماه به میزبانی مالزی برگزار می شود و تیم ملی ایران برای حضور در این رقابت‌ها ۹ اردیبهشت عازم مالزی خواهد شد.

image_printپرینت مطلب