مسابقه عیدانه کمیته همگانی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو

علاقمندان شرکت در مسابقه عیدانه کمیته همگانی فدراسیون شنا می‌توانند برنامه بدنسازی در خشکی خود را در قالب 7 کلیپ مرتبط با ورزش شنا به این کمیته ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته همگانی فدراسیون شنا در نظر دارد در نوروز ۱۴۰۰، مسابقه  مجازی را برای خانواده بزرگ ورزش‌های آبی برگزار کند. از این رو علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌­توانند با توجه به دستورالعمل های ذیل، برنامه های بدنسازی در خشکی خود با هدف حفظ تندرستی و آمادگی بدنی در دوران عید نوروز را تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ از طریق هیأت شنای استان خود در سامانه مجازی فدراسیون شنا بارگزاری کنند.

شایان ذکر است کلیپ‌های برتر پس از تأیید کمیته همگانی فدراسیون با درج نام تهیه کننده کلیپ و استان ارسال کننده در اینستاگرام فدراسیون به نشانی @SWDNEWS منتشر خواهند شد و به پنج برنامه برتر جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومنی تعلق خواهد گرفت.

دستورالعمل ارسال برنامه بدنسازی در قالب کلیپ

  1. هر فرد می تواند هفت کلیپ مجزا که هر کدام شامل ۱۰ تمرین بدنسازی خشکی است را ارسال نماید.
  2. اجرا کننده کلیپ ها باید تمرین ها را در کلیپ بعدی با توجه اصل پیشرفت فزاینده (Overload) با استفاده از تغییر در نوع حرکت اجرا نماید. (به عنوان مثال اگر در جلسه اول تمرین پلانک اجرا شده است در کلیپ بعد می تواند تمرین تبدیل به پلان دست باز شود)
  3. بهتر است تمرین های بدنسازی خشکی مرتبط با ورزش شنا باشند.
  4. تمرین ها باید تنها با استفاده از وزن بدن انجام شوند.
  5. فردی که تمرین ها را انجام می دهد نباید در مورد آن ها توضیح دهد و فقط تمرین باید نشان داده شوند.
  6. حداکثر زمان هر کلیپ باید ۲ دقیقه باشد.
  7. کلیپ باید توسط خود ورزشکار و یا دیگر ورزشکار ایرانی ساخته شده باشد و از کپی کردن کلیپ های دیگران باید خودداری شود.
  8. بانوان حاضر در کلیپ باید با پوشش کامل حرکات را انجام دهند.
  9. کیفیت تصویر، اجرای صحیح حرکات و استفاده حرکات جدید خشکی و خلاقیت در اجرا در قرار گرفتن کلیپ در جمع کلیپ های برتر حائز اهمیت است.

نحوه ارسال برنامه ها در سامانه همگانی فدراسیون:

  • ورود به سامانه مجازی فدراسیون به نشانی Swim1400.ir
  • ورود به بخش سامانه همگانی فدراسیون شنا
  • ورود به بخش استان ها
  • اگر استان شما در لیست استان های فعال شده نیست باید مراتب را از طریق مسئولین هیأت شنای استان خود پیگیری نمایید.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.