مشتاق: نسیمی شاد به عنوان پدیده شنا شناخته می شود

مربی تیم شنای موج های آبی مشهد در پایان مرحله نخست مسابقات شنای قهرمانی باشگاه های کشور گفت: نسیمی شاد به عنوان پدیده شنا شناخته می شود و با تکنیک خوب و تمرینات مستمر جای پیشرفت دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجید مشتاق در پایان مرحله نخست مسابقات شنا قهرمانی باشگاه های کشور اظهار کرد: خوشبختانه مرحله نخست لیگ شنا با نظم خیلی خوبی برگزار شد. همه چیز سر جای خود قرار داشت. البته باز هم هنوز کاستی هایی وجود دارد. خیلی از ورزشکاران فکر می کردند مرحله نخست لیگ کیفیت لازم را ندارد. اما شاهد بودید که مسابقات با کیفیت مطلوب برگزار شد. باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی استقبال کنیم و دنبال استعدادهای جوان در شنا باشیم.
وی افزود: امروز نسل جوان خوبی در شنای کشور وجود دارد که می توانند پشتیبانی خوبی از ورزش به عمل آورند. ما در مرحله نخست لیگ شاهد رکوردزنی یک شناگر ۱۴ ساله از تیم مشهد بودیم. چنین استعدادهایی باید کشف و حمایت شوند. امیدوار هستیم که در آینده نزدیک بتوانیم گاه های موثری در این راستا برداریم.
مربی تیم موج های آبی مشهد درباره رکورد زدن آریا نسیمی شاد در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر قورباغه خاطرنشان کرد: نسیمی شاد دو سال است که به عنوان یک پدیده شناخته شده است. تمریناتش را به صورت مستمر ادامه می دهد. او بسیار باهوش است. در مدرسه تیزهوشان درس می خواند. یکسال است که حتی در زمستان هم تمریناتش را دنبال می کنیم و طبق برنامه پیش می رویم. او روز ها ساعت ۵ الی ۷ صبح تمرین می کند.عصر ها هم ۴ الی ۷ شب شنا می کند. او با تکنیک خوب و تمرینات مستمر جای پیشرفت دارد.
مشتاق در پایان گفت: هدف تیم موج های آبی مشهد قهرمانی در لیگ است. البته دو تن از ورزشکاران تیم ما در مرحله نخست لیگ بیمار شدند. در غیر این صورت امیدوار بودم بهتر نتیجه بگیریم. نمی توان در ورزش چیزی را پیش بینی کرد. باید بیشتر به شناگران رسیدگی کنیم. باید بیشتر کار کنیم تا به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب