مشتاق: پیمانکار عملیات تکمیل استخر تختی مشهد را رها کرده است

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان‌رضوی گفت: عملیات تکمیل استخر تختی مشهد از سوی پیمانکار مجدداً رها شده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجید مشتاق عشق در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهار داشت: هم‌اکنون تیم ملی بزرگسالان کشورمان در مشهد اردو زده‌اند که این کار به‌دلیل وجود تعداد زیاد بازیکنان استان با همکاری فدراسیون شنا صورت گرفت که این تیم در حال آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن هستند.

وی تصریح کرد: تیم بزرگسالان صبح و بعدارظهر به تمرین می‌پردازند که برای برگزاری این اردو دانشگاه فردوسی و دانشگاه علوم پزشکی با در اختیار گذاشتن سالن‌های شنای خود کمک فراوانی را به برگزاری این اردو کرده‌اند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان‌رضوی گفت: این دو دانشگاه سالن ۵۰ متری خود را که برای آماده‌سازی شرکت‌کنندگان برای مسابقات استاندارد هستند را در اختیار ما گذاشته‌اند.

مشتاق خاطرنشان کرد: در ابتدای سال‌جاری به مسابقات آموزشگاه‌ها تیم‌هایی را در رده سنی زیر ۱۰ و ۱۲-۱۱ سال پسران فرستادیم که موفق به کسب مقام اول و در مقطع ۱۷-۱۴ سال دوم و تیم دختران‎مان سوم شدند.

وی بیان کرد: در مسابقاتی که اخیراً در زنجان به عنوان “کرامت” در رده زیر ۱۰ سال برگزار شد، سه تیم اعزام کردیم که تیم اول‌مان موفق به کسب مقام اول شد و در مسابقات رده ۱۷-۱۵ که در تهران برگزار شد تیم پسران استان خراسان رضوی به مقام دوم رسیدند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی با بیان اینکه استان خراسان‌رضوی قطب شنای کشور است، تصریح کرد: تیم واترپلو استان خراسان رضوی در رده ۱۶-۱۵ سال موفق به کسب مقام سوم کشور شدند.

مشتاق گفت: اقدام به برگزاری دوره مربی‌گری برای حدود ۱۰۰ نفر از مربیان خانم و آقا با حضور عباس کشتکار سرمربی تیم ملی کشورمان کردیم، همچنین کلاس دیگری با حضور حمید مبرز شناگرمان در مسابقات المپیک سیدنی برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: در ابتدای سال تیم موج‌های آبی را یه مسابقات باشگاه‌های جهان اعزام کردیم که یک طلا، پنج نقره و سه برنز بدست آوردند و نسیمی شاد شناگر المپیکی نیز در این مسابقات بود که سه نشان نقره بدست آورد و موفق به رکورد زنی در این مسابقات شد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استخر تختی را داریم که حدود شش سالی رها شده بود که با حضور وزیر ورزش در سال گذشته دوباره کار بر روی آن شروع شد اما اکنون به دلیل عدم پرداخت به پیمانکار کار رها شده و در حال پیگیری موضوع با مدیرکل ورزش و جوانان استان هستیم.

مشتاق گفت: این استخر در ابعاد ۲۱*۵۰ است و  استخری که در اختیار هیئت استان قرار دارد ۳۱ متری که برای مسابقات استاندارد نیست را در اختیار داریم و با راه‌اندازی استخر تختی قطعاً بهره‌وری بیشتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.