مصاف حساس فولاد ماهان و گچساران در اصفهان / پیکار خوزستان و گیلان در تهران

هفته دوم از دور برگشت بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور فردا پنجشنبه با دیدار تیم های آزادی خوزستان و کوثر گیلان در تهران آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در ادامه رقابتهای لیگ برتر واترپلو و از هفته هشتم این رقابتها روز پنجشنبه تیم آزادی خوزستان در تهران پذیرای کوثر گیلان خواهد بود و تلاش می کند تا با پیروزی در این دیدار به جمع تیم های بالای جدول نزدیک شود.

روز جمعه نیز این رقابتها با انجام دو دیدار در شهرهای اصفهان و امیدیه پیگیری خواهد شد. در اصفهان، فولاد ماهان سپاهان که با ١۴ امتیاز پیشتاز لیگ برتر واترپلوست در دیداری حساس از نفت و گاز گچساران پذیرایی خواهد کرد.

فولاد ماهان که رویای قهرمانی را در سر می پروراند در این دیدار خانگی مقابل تیم قعرنشین لیگ نیز به کمتر از پیروزی و کسب سه امتیاز راضی نیست. تیم گچساران امیدوار است تا در این دیدار مقابل صدرنشین شگفتی ساز شود.

در سومین و آخرین دیدار هفته، نفت امیدیه در استخر انقلاب این شهر به مصاف شهبازی زنجان خواهد رفت. شاگران جعفری که با ١٢ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند، تنها بدنبال کسب پیروزی در این دیدار خانگی هستند تا فاصله خود را با فولاد ماهان صدرنشین کمتر کنند.

نماینده زنجان هم که با ٢ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول قرار دارد برای کسب بهترین نتیجه و فاصله گرفتن از انتهای جدول تلاش خواهد کرد.

در پایان هفته هفتم لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با ١۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های نفت امیدیه و آزادی خوزستان به ترتیب با ١٢ و ٨ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

برنامه هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است:
پنجشنبه ٢٨ دی ماه:
* آزادی خوزستان – کوثر گیلان (ساعت ٣۰/١٧ – استخر ٩ دی تهران)
داوران: نادر غفوری، مسعود رضوانی
ناظر: سیروس طاهریان

جمعه ٢٩ دی ماه:
* فولاد ماهان سپاهان – نفت و گاز گچساران (ساعت ١١ – استخر انقلاب اصفهان)
داوران: محمد جواد پذیرفته، محمد عبدالرحمانی
ناظر: قاسم رحیمی

* نفت امیدیه – شهبازی زنجان (ساعت ١۵ – استخر انقلاب)
داوران: شهروز شریفیان – پویا فتاحی
ناظر: مالک قاطع

image_printپرینت مطلب