مصاف حساس ماهان سپاهان و شهید شهبازی زنجان در اصفهان

هفته ششم رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه با انجام سه دیدار در شهرهای اصفهان، شیراز و انزلی پیگیری خواهد شد و در مهمترین دیدار فولاد ماهان صدر نشین میزبان شهید شهبازی زنجان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته ششم از دور رفت بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور روز پنجشنبه با انجام دو دیدار آغاز می شود.

در اصفهان تیم فولاد ماهان سپاهان که با چهار پیروزی پیاپی در صدر جدول این رقابتها قرار دارد به مصاف تیم رده پنجمی شهید شهبازی زنجان خواهد رفت که با یک پیروزی و دو شکست در رده پنجم جدول قرار دارد.

تیم فولاد ماهان که مدعی قهرمانی این دوره از رقابتها است با پیروزی مقابل نماینده زنجان در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار خواهد گرفت.
در دیگر دیدار روز پنجشنبه تیم انقلاب فارس میزبان تیم قعر جدولی خانه شناگران خوزستان خواهد بود. نمانیده فارس که با دو پیروزی و دو شکست در تعقیب دو تیم صدر نشین لیگ است با پیروزی در این دیدار خانگی مقابل تیمی که تاکنون با ٣۰ گل خورده و بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد می تواند موقعیت خود را در بالای جدول بهبود ببخشد.
روز جمعه و در آخرین دیدار هفته ششم نیز تیم کوثر گیلان در انزلی به مصاف گچساران خواهد رفت.تیم گیلانی و دو شکست از دیدار قبلی اش با ٢ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و در دیدار مقابل تیم سخت کوش گچساران کار دشواری پیش رو خواهد داشت.
نفت و گاز گچساران نیز که در فصل جاری از چهار دیدار خود تنها یک پیروزی و سه شکست را در کارنامه خود دارد و تا کنون نتوانسته نتایج دوره های گذشته خود را تکرار کند با پیروزی در این دیدار بیرون از خانه می تواند تا حدودی به وضعیت خود در جدول سرو سامان بدهد.
در پایان هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر واترپلو تیم فولاد ماهان سپاهان با ٨ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. و تیم های نفت و گاز امیدیه با همین تعداد امتیاز و یک بازی بیشتر در رده دوم جای دارد و انقلاب فارس با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاده است.
اسامی داوران و ناظران هفته پنجم لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است:
پنجشنبه ٢٧/٧/٩١:
*فولاد ماهان سپاهان – شهید شهبازی زنجان (ساعت ١۰ صبح )
داوران: امیر هوشنگ همراهی – محمد عبدالرحمانی
ناظر: مجید نقاشلو
*انقلاب فارس- شهرداری خوزستان ( ساعت ١٩)
داوران: محمد رضا محمدی- هومن آراسته
ناظر: سیروس طاهریان
جمعه ٢٨/٧/٩١:
*کوثر گیلان- نفت و گاز گچساران ( ساعت ١۴)
داوران: نادر غفوری – امیر آذرخش
ناظر: علی گرامی

image_printپرینت مطلب