مصوبات جلسه کمیته فنی شنا اعلام شد

کمیته فنی شنا مصوبات نخستین جلسه سال 1394 این کمیته را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز یکشنبه (۲۳ فروردین ۱۳۹۴) اعضای کمیته فنی شنا برای نخستین بار در سال ۹۴ گرد هم آمدند تا پیرامون برنامه های پیش رو در سال جدید بحث و تبادل نظر کنند.

در این نشست ابتدا فرشاد کرمی (رئیس کمیته فنی شنا) با تبریک فرارسیدن سال جدید به اعضاء کمیته، از همکاری و زحمات یکسال گذشته ایشان قدردانی کرد.سپس حضور ۳ تیم در مسابقات جایزه بزرگ دبی و رکورد شکنی و مدال های ارزشمند شناگران تیم ملی و باشگاه سرزمین موجهای آبی را به اعضاء ،مربی تیم ملی و نماینده باشگاه موجهای آبی تبریک گفت. در ادامه کلیه اعضای کمیته سالی پر از اعتبار برای اجرای  برنامه های  مصوب کمیته فنی شنا خواستار شدند.

محسن سمیع زاده ، فرشاد کرمی، خشایار حضرتی، مجید مشتاق عشق، حمید اسکندریون، عبدالرضا ریاحی، محمد حسین اقبالی، ابوطالب مشهور، شهرناز ورنوس، مسعود داودی، فروزنده زرآور و ابراهیم راشدی  اعضای حاضر در این جلسه بودند.

 

مصوبات جلسه کمیته فنی شنا در تاریخ ۹۴/۱/۲۳:

  • مقرر شد آقای مشتاق در راستای میزبانی مسابقات بین المللی شنا (رده سنی زیر۱۵سال)در دو بخش آقایان و بانوان  تمهیدات و  ظرفیتهای استان را بررسی و در اسرع وقت به این فدراسیون اعلام نماید.
  • مقرر شد همچون سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور فقط در رده سنی ۱۵-۱۷ سال (پسران – دختران) برگزار گردد .
  • مقرر شد مسابقات قهرمانی کشور دختران رده سنی ۱۵-۱۷ سال در هفته آخر مرداد ماه برگزار گردد . در خصوص دختران بالای ۱۸ سال نیز از آنجا که تعداد محدودی می شوند در غالب یک اردو تجمیع و در رشته های انتخابی مسابقه داشته باشند.
  • مقرر شد مکاتباتی در خصوص برگزاری مسابقات جام آذربایجان؛ جام ولایت و جام فجرپارسیان  با هیاتهای شنای استانهای آ.شرقی , خراسان رضوی و فارس انجام شود تا در صورت ایجاد شرایط بهینه و استاندارد برگزاری مسابقه ، جام آذربایجان در استخر مسافت کوتاه در رده سنی زیر ۱۵ سال در هردو بخش دختران و پسران  در هفته دوم شهریور و جام ولایت در استخر مسافت کوتاه در هفته چهارم مهر ماه در رده سنی بالای ۱۵ سال در هردو بخش  دختران و پسران و جام فجر پارسیان در هفته سوم بهمن ماه در استخر مسافت بلند در هردو بخش پسران و دختران رده سنی ۱۱-۱۴ سال اعلام پذیرش میزبانی را کتباً  به این فدراسیون ارسال نمایند .
  • مقرر شد بمنظور اهمیت دوره های بازآموزی مربیگری در استانها  ، هیاتهای شنای استانها قبل از برگزاری تاییدیه مدرسان دوره های بازآموزی را از فدراسیون دریافت نمایند بدیهی است مدرسان  بومی در اولویت خواهند بود.
  • مقرر شد در کلیه مسابقات شنای پسران در رده سنی زیر ۱۵ سال در کشور حداقل یکی از اعضای کارگروه استعدادیابی بعنوان مسئول نخبه گزینی به مسابقات  اعزام گردد.
  • مقرر شد کارگروه داوران نسبت به روش ونحوه صدور کارت داوری و درجات آن در اسرع وقت پیشنهادات خود را برای بررسی و تصویب به کمیته فنی ارائه نمایند.
  • مقرر شد به جهت ضرورت  ارتقای دانش مربیان به قوانین داوری حداقل ۴ ساعت دروس نظری داوری به ساعات تئوری مربیگری درجات ۲و۱ اضافه گردد.
  • مقرر شد بخشنامه ای به هیاتهای شنای استانها ارسال گردد و ضرورت حضور مربیان کارت دار دارای پروانه فعالیت را در امر آموزش و تمرینات شناگران در استخر ها تاکید شده تا با بازرسی های مستمر هیاتها مدیران استخرها در این خصوص ملزم گردند .
  • مقرر شد تقویم مسابقات شنا جهت استحضار ریاست محترم فدراسیون ،به پیوست صورتجلسه تقدیم ایشان گردد.لازم بذکر است جشنواره های همگانی شنا و سلامت متعاقباً اعلام خواهد گردید.

 

انتهای پیام

 

 

 

image_printپرینت مطلب