مقابل رومانی از پیش بازنده نخواهیم بود/ میزبانی استرالیا ایده آل نیست

سرپرست تیم واترپلو جوانان کشورمان با بیان اینکه پیروزی برابر ترینیداد روحیه بالایی به بازیکنان تیم داده است، تاکید کرد: مقابل تیم رومانی از پیش بازنده نخواهیم بود و برای کسب بهترین نتیجه مقابل این تیم نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، نادر غفوری ضمن بیان این مطلب افزود: بازیکنان تیم جوانان در نخستین دیدار تاحدودی دچار استرس بودند و تحت تاثیر جو سنگین مسابقات قرار داشتند با این وجود برد در آغاز هر تورنمنتی بسیار روحیه بخش است و با روحیه این برد در بازیهای آینده با اعتماد بنفس بیشتری به مصاف حریفان خواهیم رفت.

غفوری اضافه کرد: کادر فنی از عملکرد تیم در مسابقه اول رضایت داشت و با آنالیز تیم رومانی در مسابقه فردا قطعا برای کسب نتیجه مطلوب ناامید و از پیش بازنده نخواهیم بود.

سرپرست تیم واترپلو جوانان در مورد شرایط میزبانی کشور استرالیا خاطرنشان کرد: میزبانی استرالیایی ها از نظر شرایط اقامتی چندان ایده آل نیست و تمام تیم ها در یک کالج اسکان دارند و این شرایط برای میزبانی یک تورنمنت جهانی چندان مناسب نیست.

وی در پایان با بیان اینکه در مسابقه فردا با تمام قدرت به مصاف رومانی خواهیم رفت، اظهار داشت: خوشبختانه تمام بازیکنان در شرایط آمادگی بالایی قرار دارند و تنها بازیکنی که از همراهی تیم بازمانده بود (علی خالدی) امروز شنبه به تیم ملحق می شود.

image_printپرینت مطلب