مقابل رومانی بهتر از ترینیداد بازی کردیم/ بازی فردا با یونان حکم مسابقه تدارکاتی را دارد

سرپرست تیم واترپلو جوانان کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان جوان ایران در دیدار مقابل رومانی گفت: در بازی امروز مغلوب قدرت و توانایی های برتر حریف شدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، نادر غفوری با بیان این مطلب افزود: ملی پوشان جوان ایران در بازی امروز مقابل رومانی نمایش فنی بهتری داشتند و هماهنگ تر از مسابقه اول ظاهر شدند ولی قدرت و توانایی های فنی بالای حریف مانع از کسب نتیجه مطلوب شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی تیم ایران بازی به بازی بیشتر می شود و قطعا در مسابقات آینده می توانیم کیفیت فنی بهتری را به نمایش بگذاریم، اظهار داشت: پس از انجام دو مسابقه در رقابتهای جهانی بازیکنان در شرایط روحی و فنی خوبی قرار دارند و در بازی فردا مقابل یونان که برای مان حکم یک مسابقه تدارکاتی جدی را دارد با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

غفوری با بیان اینکه دیدار چهارم تیم ایران مقابل ازبکستان برای صعود ایران تعیین کننده خواهد بود، اظهار داشت: هر چند بازی برابر ازبکستان سخت و دشوار است ولی ایران همواره در رده های سنی مقابل ازبکستان پیروز بوده و توانستیم با نمایشی نزدیک مقابل این تیم پیروز باشیم و امیدوارم این بار هم قرعه شانس به نام ایران رقم بخورد.

سرپرست تیم واترپلو جوانان ایران درخصوص نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان یادآور شد: این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی و با هدف پیشرفت و توسعه واترپلو در دنیا برگزار می شود که می تواند زمینه ای برای پیشرفت بازیکنان آینده ساز تیم های ملی باشد و حضور ایران در این مسابقات نیز فرصت مناسبی است تا جوانان ایران از تجربه مسابقات جهانی بهره مند شوند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.