مقابل یونان شیوه بازی با ازبکستان را تمرین کردیم/ شکست ازبکستان دور از دسترس نیست

سرپرست تیم واترپلو جوانان با ابراز رضایت کادر فنی از عملکرد ملی پوشان در دیدار برابر یونان گفت: در این بازی مربیان تاکتیک ها و برنامه های دیدار حساس روز چهارشنبه مقابل ازبکستان را مرور کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، نادر غفوری با بیان این مطلب افزود: آنچه مشخص است تیم یونان از توانایی های فنی بالاتری نسبت به تیم ایران برخوردار است و در این مسابقه نمی توانستیم به دنبال کسب نتیجه باشیم اما کادر فنی از این فرصت برای شناختن ترکیب اصلی دیدار با ازبکستان و مرور برنامه های تاکتیکی و آزمایش بازیکنان در پست های مختلف استفاده کردند.

وی افزود: تیم ما در مجموع عملکرد خوبی داشت و به اعتقاد من یونان بسیار قوی تر از رومانی بود با این وجود در سه گیم اول تیم ما به خوبی تدابیر کادر فنی را در بازی پیاده کرد.

غفوری در خصوص دیدار حساس روز چهارشنبه با ازبکستان یادآور شد: ازبکها دو بازیکن کلیدی دارند که باید در مسابقه چهارشنبه آنها را مهار کنیم.

سرپرست تیم واترپلو جوانان در خصوص برنامه های آماده سازی تیم تا پیش از دیدار با ازبکستان افزود: فردا سه شنبه تیم ما استراحت دارد و به همین خاطر دو جلسه تمرین سبک را برای بازیکنان پیش بینی کرده ایم ضمن اینکه این استراحت بعد از سه مسابقه سنگین فرصت خوبی است تا توان بدنی بازیکنان برای بازی چهارشنبه بازیابی شود.

وی با بیان اینکه شکست ازبکستان دور از دسترس تیم ایران نیست یادآور شد: اگر تیم ایران بازی همیشگی خود را انجام دهد و تحت تاثیر حساسیت مسابقه قرار نگیرد می توانیم از سد ازبکستان بگذریم و به جمع دوازده تیم برتر دنیا صعود کنیم.

دیدار تیم های جوانان ایران و ازبکستان در چارچوب مسابقات قهرمانی جوانان جهان روز چهارشنبه در شهر پرتث استرالیا برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب