ملک الکلامی: ” ثبات ” رمز موفقیت در مدیریت است

رئیس هیات شنا استان کردستان معتقد است برای به ثمر رسیدن اقدامات انجام شده در 4 سال گذشته لازم است مدیریت فعلی فدراسیون به کار خود ادامه دهد چرا که ثبات رمز موفقیت در مدیریت است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سعید ملک الکلامی رئیس هیات شنا استان کردستان درباره فعالیت‌های استان اظهار داشت: ۱۸ ماه است به عنوان رئیس هیات فعالیت دارم. زمانی که وارد هیات شدم مشکلات زیادی وجود داشت و با تلاش همکاران فعالیت ها را از ابتدا شروع کردیم. طرح های استعدادیابی خوبی در سطح استان برگزار شد و در این مدت کوتاه یک شناگر در رده ۱۳- ۱۴ به تیم ملی دعوت شد. با استخری که در اختیار هیات بود، فعالیت های آقایان و بانوان در رشته های مختلف انجام می گرفت. به علاوه این که چندین دوره مربیگری و داوری نیز از سوی هیات برگزار شده است. ۱۳۰ مربی و ۵۰ داور نیز در استان فعالیت دارند.مسابقات قهرمانی کشور آب های آزاد نیز ۱۲ و ۱۳ در مریوان برگزار می شود.

رئیس هیات شنا استان کردستان درباره ظرفیت‌های استان کردستان بیان داشت: استان ما از ظرفیت بسیار بالایی در بخش ورزش های آبی برخوردار است. یکی از تیم‌های شنا کردستان در مسابقات آموزشگاه ها با کسب ده مدال رنگارنگ در جایگاه پنجم کشورایستاد. به علاوه در بخش آب‌های آزاد استعدادهای فراوانی داریم زیرا استان کردستان دارای سدها و دریاچههای فراوانی است.

ملک الکلامی ادامه داد: سال ۹۵ هیات با ارتباطات خود موفق به اجاره استخر شد. از ابتدای سال جاری علی رغم قول‌هایی که اداراه کل ورزش و جوانان استان به هیات داده است هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. اجاره استخر نیز عملا از عهده هیات خارج است چرا که هر سانس هزینه ای بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ تومان دارد. تصور کیند برای اجاره سانس برای همه رشته ها در همه رده‌های سنی و در دو بخش آقایان و خانم‌ها هیات ماهیانه باید چه هزینه سنگینی را متحمل شود. این در حالی است که ما درآمد اندکی داریم و حامی مالی نیز نداریم. ضمن این که استخرها سانس هایی را در اختیار قرار می دهند که به اصطلاح ” ساعات مرده ” است و اغلب صبح زود و یا اواخر شب است. ممکن است در تابستان این ساعات قابل استفاده باشد اما در ایام مدارس این طور نیست. ضمن این که مردم استان به دلیل پائین بودن توان اقتصادی قادر به پرداخت هزینه های سنگین استخر نیستند.
او با اشاره به تلاش‌های فدراسیون در راستای بازگرداندن استخر به هیات استان خاطر نشان کرد: فدراسیون در این مدت پشت هیات ایستاده است. به جرات می‌گویم اگر حمایت‌های فدراسیون نبود شاید از سمتم استعفا می دادم. رضوانی بارها با اداره کل مکاتبه کرده است و ده ها بار مشکل استان را به وزارت ورزش انتقال داده است. او حتی نامه‌ای از وزیر برای بازگرداندن استخر به هیات گرفته است اما متاسفانه هنوز اقدامی از سوی اداره کل انجام نگرفته است. رضوانی حمایت همه جانبه‌ای از هیات دارد.
ملک الکلامی تاکید کرد: خوش بختانه رضوانی از جنس شناست. معتقدم شرط لازم برای به ثمر رسیدن اقداماتی که در این ۴ سال انجام شده ادامه کار مدیریت فعلی در ۴ سال آینده است. ثبات مدیریت از عوامل موثر در موفقیت است.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.