ملک خانبانان: بازی های دوستانه فرصت خوبی برای تمرین تاکتیک های چیرو است

ملی پوش واترپلو ایران با اشاره به اردوی تدارکاتی در کشور ایتالیا، انجام بازی های دوستانه را فرصت مناسبی برای تمرین تاکتیک های مورد نظر کادر فنی دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حامد ملک خانبانان ملی پوش واترپلو ایران درباره اردوی تدارکاتی در کشور ایتالیا اظهار کرد: ما یک هفته ای است که در اردوی ایتالیا بسر می بریم. تمرینات پرفشاری را زیر نظر آقایان چیرو و وحید رضایی انجام می دهیم. بازی های دوستانه خوبی با تیم های دسته یک و لیگ برتر ایتالیا داشتیم.

وی افزود: توانستیم تاکتیک های مورد نظر سرمربی را در این دیدارها پیاده کنیم. تمرینات ما بسیار پرفشار است و بیشتر برنامه های استقامتی و مسابقه داریم. در آینده هم در چین اردو خواهیم زد و در چین هم چند روزی تمرین مشترک خواهیم داشت. چین حریف اصلی ما در بازی های آسیایی است. در قهرمانی آسیا ما در ضربات پنالتی به چین باختیم و دوست داریم در بازی های آسیایی جبران کنیم.

ملک خانبانان در پایان گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان یک اردوی تدارکاتی نیز در کشور صربستان خواهیم داشت. صد در صد با توجه به ارتباطات چیریچ در زادگاهش باز هم اردو و مسابقات بسیار پرفشاری را در پیش داریم. همچنین یک اردوی تمرینی مشترک نیز با چین در تهران خواهیم داشت و یک هفته قبل از بازی های آسیایی به سنگاپور می رویم تا برای بازی های آسیایی آماده شویم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب