ملی پوشان واترپلو در کلاس آموزش پیشگیری دوپینگ/ واترپولیست ها روانشناسی می شوند

بازیکنان تیم ملی واترپلو کشورمان به صلاحدید کادر فنی این تیم در یک دوره کلاس آموزشی پیشگیری از دوپینگ برای آشنایی بیشتر با مواد نیروزا حضور یافتند.
سروش واعظی:
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، تیم ملی واترپلو کشورمان هم اکنون خود را برای حضور در رقابت های فینا ترافی آماده می کند و تمرینات این تیم در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می شود.
مسابقات فینا ترافی در حالی از خردادماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که در این مسابقات آزمایش دوپینگ از اعضای تیم های مختلف به صورت رندوم از سوی افسران وادا(کمیته جهانی مبارزه با دوپینگ) گرفته خواهد شد.
اهمیت ویژه این موضوع کادر فنی تیم ملی واترپلو کشورمان را بر آن داشت تا کلاسی آموزشی برای بازیکنان تیم ملی قبل از حضور در این مسابقات را تشکیل دهند تا واترپلوئیست های ایران با آخرین تغییرات اعمال شده در قوانین کمیته ضد دوپینگ و مواد نیروزا آشنا شوند.
به همین منظور تیم ملی واترپلو به دستور سیروس طاهریان سرمربی تیم ملی در یک دوره کلاس آموزش پیشگیری از دوپینگ حضور یافت.
همچنین به منظور ایجاد روحیه بین بازیکنان کادر فنی تیم ملی واترپلو کشورمان در نظر دارد در هفته آتی یک جلسه روانشناسی با تدریس دکتر خسرو حمزه را برای بازیکنان این تیم برگزار نماید تا واترپولیست های ایران با آرامش بیشتری تمرینات خود را برای حضور در مسابقات فینا ترافی انجام دهند.
حضور روانشناس در کنار تیم های مختلف ورزشی به خصوص در سطح قهرمانی سال هاست که رواج یافته و تحقیقات علمی نیز اثبات کرده برگزاری کلاس های صمیمانه ورزشکاران  و حضور آنها در جلسات روانشناسی تاثیر به سزایی در کسب موفقیت آنها ایفا می کند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب