مهدى انصارى: وظیفه داشتم در هر شرایطی مسابقه دهم

شناگر پروانه رو ايران پس از مصدومیت در بازی های آسیایی اینچئون اظهار کرد: دکتر گفت که بعد از مصدومیت نباید به شنا ادامه می دادم اما من وظیفه داشتم که در هر صورت مسابقه را تمام کنم.

شناگر پروانه روی ایران پس از مصدومیت در بازی های آسیایی اظهار کرد: در مرحله مقدماتی ماده ۵٠متر پروانه تا ٢۵ متر خوب شنا کردم. مى خواستم قدری محکم تر دست بزنم که ناگهان کتفم در رفت. به این موضوع توجه نکردم. به شنا کردنم ادامه دادم. اما به دلیل درد زیاد بعد ازمسابقه به بیمارستان رفتم.

وی افزود: دکتر گفت بعد از آسیب دیدگی نباید شنا مى کردم. اما من وظیفه داشتم تا در هر صورت مسابقه را تمام کنم. چون آسیب دیدگى ام جدى است و حدود ٧ هفته ازمیادین دورخواهم بود. بعد از درمان اولیه حالا به تدریج مى توانم دستم راحرکت دهم.

انصاری خاطرنشان کرد: خیلى بدشانسى آوردم چون روز قبل هم در ماده١٠٠پروانه بند عینکم پاره شد و نتوانستم رکورد بزنم. جنس عینکم خوب بود اما نمى دانم چرا این بدشانسى برایم اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: انتظارم این بود که در ۵٠ متر و١٠٠ متر پروانه رکورد ملى را بشکنم که به دلیل این بدشانسى ها نتوانستم به اهدفم دست پیدا کنم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب