مهدی حیدری: سیستم کار “مولر” به روز است

ملی پوش واترپلوی ایران در حاشیه اردوهای آمادگی تیم ملی پیش از مسابقات جهانی گفت: لوتوس مولر مربی خوب و بزرگی است و سیستم به روز و بسیار جدیدی در تمرینات دارد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمدمهدی حیدری در حاشیه اردوهای تمرینی تیم ملی واترپلو اظهار کرد: از پنجم فروردین سال جاری اردوهای تیم ملی شروع شد و ما همچنان اردوهای تمرینی را ادامه می دهیم. در حال حاضر هم تمرینات را به صورت مشترک با بازیکنان بزرگسال ادامه می دهیم. مولر مربی خوب و بزرگی است. تمرینات خوبی را زیر نظر او انجام می دهیم. سیستم بسیار جدیدی و به روزی در تمرینات دارد. او کمک زیادی به ما می کند. امیدوارم همراهش در مسابقات جهانی آماده شویم.
وی افزود: حریفان ما در مسابقات جهانی تیم های آرژانتین، مونتنگرو، استرالیا و ژاپن هستند. ما قبلا با ژاپن بازی کرده ایم و شناخت خوبی از آن داریم. به نظرم استرالیا قوی ترین حریف ماست. آن ها بسیار تیم خوبی دارند. البته ما هم انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی های خود داریم.
ملی پوش واترپلوی ایران درباره شرایط اش در اردوهای تیم ملی گفت: خدارا شکر همه چیز خوب است. سرپرست اردوها با دقت همه چیز را زیر نظر دارد. هرچه می خواهیم در اختیار ما قرار می دهد. ما بازی های تدارکاتی خوبی پیش رو داریم. الان تا جایی که می دانم قرار است که به مجارستان برویم. از مجارستان هم به مسابقات جهانی خواهیم رفت. مردم انتظار زیادی دارند که موفقیت های بیشتری را از واترپلو ببینند. ما قبلا در مسابقات واترپلوی جهان به رتبه دهم رسیده بودیم. اگر بتوانیم این رتبه را تکرار کنیم و یا نتیجه بهتری بگیریم به نظرم کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته ایم.
مهدی حیدری با اشاره به علاقه و اهداف اش در رشته واترپلو گفت: من ابتدا شناگر بودم. بعد مربیان استعدادم را در واترپلو کشف کردند. از سن ۱۴ سالگی این ورزش را به صورت حرفه ای آغاز کردم و اهداف برگی در این ورزش دارم. امروز از رئیس فدراسیون تا سرپرست تیم ملی همه مدت ها قهرمان واترپلو بوده اند. این خیلی خوب است. زیرا حس می کنیم کنار خانواده خود تمرینات را انجام می دهیم. البته دوری از شهر و خانواده خودم و پیگیری تمرینات مستمر سخت است. امیدواریم که نتیجه بگیریم و تلاش ها و زحمات ما جواب دهد.
واترپلوئیست تیم ملی جوانان ایران تاکید کرد: واقعا برای ما افتخاری است که در کنار بازیکنان بزرگ واترپلوی ایران بازی می کنیم. از همه مسئولان ممنونم که این تعداد اردوی مشترک را برگزار کردند. به هر حال زمینه بسیار خوبی فرآهم شد تا در کنار بازیکنان بزرگ واترپلوی ایران چیزهای زیادی یاد بگیریم. بزرگترین هدف و آرزوی من در ورزش کسب مقام در بازی های آسیایی است. همچنین می خواهم در آینده واترپلوی ایران جزو شش تیم برتر جهان باشد.
وی با اشاره به بهبود شرایط برگزاری مسابقات داخلی به ویژه لیگ برتر واترپلو گفت: امسال تیم های باشگاهی خیلی خوبی برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. این موضوع جای خوشحالی دارد. کاملا مشخص است که شرایط این ورزش بسیار بهتر شده است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب