مهدی عماد: امیدوارم نسبت به حضور پزشک در تیم ملی بازنگری کنند

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران با گلایه از وضعیت اردوی آماده سازی این تیم از مسئولان فدراسیون خواست تا نسبت به حضور پزشک در اردوهای تیم ملی بازنگری کنند.

سروش واعظی:

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تمرینات تیم  ملی واترپلو ایران برای حضور در رقابت های فینا ترافی ۲۰۱۵ در حالی پیگیری می شود که برخی بازیکنان این تیم از وضعیت موجود در تمرینات رضایت ندارند.

مشکلات خدمت نظام وظیفه برخی بازیکنان، تمرینات فشرده و خستگی از جمله عواملی است که باعث شده تا عده ای از ملی پوشان ابراز ناراحتی کنند.

مهدی عماد یکی از بازیکنان ملی پوش تیم ملی واترپلو کشورمان با اشاره به برخی از این مسائل گفت: متاسفانه در حال حاضر فضای شادابی در اردوی تیم وجود ندارد و این مورد را شما می توانید به وضوح در تمرینات حس کنید.

وی ادامه داد: برای رسیدن به جام قهرمانی ابتدایی ترین مسئله اتحاد و همدلی میان بازیکنان است. برای رسیدن به این منظور باید شرایط شادابی را در اردو ها ایجاد کرد. البته ملی پوشان در تمرینات تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند بهترین نتیجه را از آن خود کنند اما فعلا شرایط ایده آل نیست. تمرینات فشرده صبح و عصر به صورت متمرکز موجب شده تا اکثر بازیکنان تیم دچار خستگی شوند. این موضوع غیر طبیعی نیست. به ویژه اینکه روز به روز این مشکلات بیشتر می شود.

عماد در خصوص حضور سیروس طاهریان در راس کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: به خود اجازه نمی دهم درباره سرمربی تیم ملی اظهار کنم،. همیشه گفته ام او یکی از بهترین های ایران است. طاهریان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تیم را در مدت زمانی اندک برای مسابقات پیش رو آماده کند، ما هم تلاش می کنیم تا پاسخ اعتماد وی را بدهیم.

بازیکن تیم ملی اظهار کرد: تمرینات بسیار فشرده برگزار می شود و اگر مسئولان یک مسابقه تدارکاتی را پیش از این برای تیم ملی در نظر می گرفتند، وضعیت به مراتب بهتر بود چرا که ما بعد از پایان لیگ، اکنون سه ماه است حتی در یک مسابقه رسمی نیز حضور نداشتیم و حالا باید در حالی تلاش کنیم که انتظارات از ما بسیار بالاست و همه تنها از تیم ملی توقع قهرمانی دارند.

عماد با اشاره به عدم حضور پزشک در کنار تیم ملی واترپلو تاکید کرد: من سه بار در طول تمرینات مصدوم شدم. بعد از یک ماه و نیم تازه حضور در اردو باید معرفی نامه برای فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون دریافت کنم. جالب است هر بار رسانه ها را مطالعه می کنم خبر حضور پزشک را در کنار تیم می بینم که این موضوع جای تعجب برای من دارد زیرا هیچ پزشکی در کنار تیم ملی نیست! همچنین انتظار دارم که نسبت به تهیه میان وعده ها نیز ذقت بیشتری کنند. با توجه به این مشکلات امیدوارم مسئولان به معنای واقعی به تیم رسیدگی کنند. ما می دانیم که همه اعضای فدراسیون تمام تلاش خود را به کار می بندند.

وی اضافه کرد: فدراسیون شنا با حضور رضوانی تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات به کار گرفته اما اعتقاد دارم مسئولان وزارت ورزش ما را تنها گذاشتند. متاسفانه ورزش هایی مثل فوتبال و والیبال در اولویت وزارت قرار گرفته اند و مسئولان بیشتر به آنها فکر می کنند، مسئولان وزارت باید بدانند والیبال از روز عزل این همه هوادار یا مخاطب نداشته و به دلیل سرمایه گذاری ها کلان و سازنده باعث شده تا والیبالی ها در چند سال اخیر بهترین نتایج را بگیرند، اگر وزارت ورزش همان نگاهی را که به سایر ورزش ها دارد به واترپلو نیز داشته باشد شک نکنید ما بهترین نتایج را به دست می آوریم.

بازیکن تیم ملی واترپولو اظهارکرد: با تمام اتفاقاتی که توضیح دادم این قول را به مردم می دهم که فدراسیون و اعضای تیم ملی برای قهرمانی در این دوره از رقابت های فینا ترافی هم قسم شدند و ما تنها برای کسب عنوان نخست در این بازی ها به میدان می رویم. تمام این حرف هایی که عنوان کردم تنها از سر دلسوزی بود. اما باور دارم که اکنون تیم ملی نیاز به آرامش دارد تا بازیکنان بتوانند بهترین نتیجه را به دست بیاورند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب