وی افزود: سه رکورد ملی ارتقا یافت که دو رکورد توسط من زده شد. از قبل هم برای این رکوردشکنی‌ها برنامه‌ریزی کرده بودم و خداراشکر نتیجه خوبی هم به دست آمد. رقبا از سراسر جهان حضور داشتند. از رکورددار جهان تا مدالیست المپیک که شنا کردن در کنار این افراد واقعا برای من تجربه خوبی بود.

افقری اضافه کرد: در حال حاضر در مسابقات لیگ کشور حضور دارم ولی هدف من کسب مدال بازی‌های آسیایی است به همین دلیل برنامه ریزی من برای مسابقات جهانی فوکوعوکا ژاپن است و رسیدن به آمادگی کامل جهت حضور در بازی‌های آسیایی است.

عضو تیم ملی شنا گفت: داشتن بازی‌های تدارکاتی یکی از موارد مهم برای هر تیم است. در همین راستا پیش از این من به همراه متین بالسینی به جام جهانی قطر اعزام شدیم که نتیجه خوبی را برای هر دو ما به همراه داشت. امیدوارم که این بازی های تدارکاتی در برنامه فدراسیون باشد چون نتیجه مثبتی را به همراه دارد. پیش از این قول ورودی المپیک را دادم که گرفتم حالا هم قول مدال بازی‌های آسیایی را می دهم که مطمئن باشید می‌گیرم اما به حمایت احتیاج دارم. من شناگر تیم ملی هستم که هدفم مدال بازی‌های آسیایی است و درست نیست که به چیزی جز تمرین فکر کنم.

 

انتهای پیام