موج‌های آبی مشهد فردا به دبی می رود

تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد با7 شناگر به نمایندگی از ایران، 16 تا 19 فروردین 1394 در مسابقات بین‌المللی دبی شرکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد که قهرمان سه دوره پیاپی لیگ شنای ایران شده است، فردا (یکشنبه) با ۷ شناگر برای حضور در مسابقات بین المللی دبی ۲۰۱۶، تهران را به مقصد این شهر ترک می‌کند.

این مسابقات از ۱۶ تا ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ برگزار می شود.

در پایان سیزدهین دوره لیگ شنا (سال ۱۳۹۴) سرزمین موج های آبی مشهد با ۴٢۴١ امتیاز برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. پس از این تیم پاس قوامین و شقایق عطر به ترتیب با ٣٧٠۴ و ٣۶٠٧ امتیاز دوم و سوم شدند.

گفتنی است آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی هم برای اعزام به این مسابقات انتخاب شده بودند اما به دلیل مشکلات خروج از کشور و قوانین نظام وظیفه نتوانستند تیم را همراهی کنند.

شناگران موج های آبی ساعت ۸:۰۰ صبح یکشنبه (۱۵ فروردین ۱۳۹۵) از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به دبی پرواز می کنند. پس از چهار روز مسابقه، عصر جمعه (۲۰ فروردین ۱۳۹۵) زمان بازکشت این تیم به کشور است.

 

تیم سرزمین موجهای آبی مشهد اعزامی به مسابقات بین المللی شنای دبی:

۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

کادر فنی همراه تیم: مجید مشتاق عشق، خشایار حضرتی و حمید ولی زاده

شناگران: جمال چاوشی فر  – مهدی انصاری – آریا نسیمی شاد – امیرسامان خواجگی – بنیامین قره حسنلو – علی فتحی – محسن مهمان نواز

دبی

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب