مولر: روی بازی با استرالیا تمرکز می کنیم

سرمربی تیم واترپلو ایران دلیل شکست این تیم مقابل ژاپن را کم تجربگی بازیکنان جوان این تیم دانست و تاکید کرد که باید این باخت را فراموش و روی بازی با استرالیا تمرکز کنیم.
لوتوس مولر در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فدراسیون به محل مسابقات عنوان کرد: بازی بسیار سختی را در دیدار با ژاپن انجام دادیم و نتوانستیم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم. این دیدار برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود زیرا برای صعود به مرحله بعدی بازی ها باید حریف را شکست می دادیم. متاسفانه بازیکنانم در این دیدار بسیار کم تجربه بودند و همین موضوع باعث شد تا آنها متحمل شکست شوند در حقیقت ما با بدشانسی بازی را به ژاپن واگذار کردیم.
مولر ادامه داد: بازیکنان ایران نسبت به بازیکنان ژاپن تجربه پایینی داشتند و نتوانستند بازی خوبی را انجام دهند، در طول بازی نیز هر چه تلاش کردیم نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.
سرمربی واترپلو جوانان گفت: تلاش می کنیم در بازی های بعدی بهتر از این عمل کنیم اما کارمان برای صعود به مرحله بعدی بازی ها بسیار سخت شد. در حالیکه می توانستیم با پیروزی مقابل ژاپن عملکرد بهتری داشته باشیم. اکنون باید به بازی فردا مقابل استرالیا فکر کنیم و امیدوارم بازیکنانم باخت امروز مقابل ژاپن را فراموش کنند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب