مانا حسینی‌بای: خوشحالم که بعد از ۱۲ سال اردوهای تیم ملی شنا بانوان از سر گرفته شد

ملی پوش شنای بانوان آغاز اردوهای تیم ملی شنا را باعث بالا رفتن انگیزه در شناگران ایرانی دانست‌.

سارا عبدالجوادی/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ “مانا حسینی بای” ۱۲ سال است که شنا را به صورت حرفه ای دنبال می‌کند. او در این مدت توانسته است شش بار رکورد ملی ایران را جابه جا کند. این شناگر ایرانی تعداد زیاد مقام اولی را در رشته‌های مختلف قهرمانی کشور کسب کرده است. وی همچنین در مسابقات پایتخت کشورهای اسلامی به مقام چهارمی دست یافته است.

مانا حسینی بای ، در مورد شرایط اردوی تیم‌ ‌شنای زنان کیش در حال‌ برگزاری است، اظهار کرد: شرایط میزبانی تا اکنون که بسیار عالی بوده است. همه امکانات در سطح عالی فراهم است. من خیلی خوشحال هستم که بعد از ۱۲ سال این اردوها از سر گرفته شده است.

او در ادامه‌ برگزاری این اردوها را سبب افزایش  انگیزش در زنان شناگر ایرانی می‌شود، خاطر نشان کرد: از سر گرفته شدن این اردوها هم سبب انگیزه برای ما ملی‌پوشان است که بعد از مدت‌ها در این اردوها حاضر شده ایم و هم سبب افزایش انگیزه در سایر شناگران ایرانی در رده‌های پایه می‌شود و آنها تلاش می‌کنند که رکوردهای خود را بهبود ببخشند و وارد تیم‌ ‌ملی شوند.

حسینی بای در ادامه‌ در مورد رقابت‌هایی که قرار است هر دو سال یک بار به میزبانی ایران برگزار شود، گفت‌: ما شناگران ایرانی نمی توانستیم سطح شنای خود را با سایر کشورها بسنجیم، اما برگزاری این رقابت‌ها سبب می‌شود که بتوانیم سطح شنای خود را با شناگران دیگر کشورهای مسلمان بسنجیم و رکورد خود را بهبود دهیم.  همچنین زنان کشورهای مسلمانی که شرایط همانند ما دارند نیز باعث می‌شود که انگیزه پیدا کنند و در این رقابت‌ها حضور یابند و شرایط خوبی برای آنها فراهم شود.

او در پایان با تشکر از خانواده‌ خود گفت‌: جا دارد که از پدر و مادرم که در این ۱۲ سال ورزش حرفه‌ای‌ام پشتیبان من بودند، تشکر کنم. همچنین از مربی‌ام خانم ورنوس تشکر کنم. همچنین از کادرفنی خانم زراور و باقریان و همچنین رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو رضوانی نیز باید تشکر کرد که این شرایط را برای ما فراهم کرد.

 اردوی آماده‌سازی تیم‌ ‌ملی  شنا بانوان به منظور حضور پر قدرت در مسابقات کشورهای اسلامی (تهران ۲۰۱۷) از ۲۷ خرداد الی دوم تیر ۱۳۹۶ در جزیره کیش در حال برگزاری است و یازده ملی پوش در کنار مربی فروزنده زرآور در این اردو حاضر اند. این اردو از ۲۷ خرداد تا دوم تیر ماه در جزیه کیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب