میرابیان: از امروز اردوهای تیم ملی آغاز می‌شود

سرمربی جدید تیم ملی شیرجه زمان شروع دور جدید اردوهای تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را چهاردهم اسفند ۱۳۹۶ اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نقل از ایسنا، قائم میرابیان سرمربی تیم ملی شیرجه اظهار کرد: هفته گذشته با “محسن رضوانی” رئیس فدراسیون جلسه‌ای داشتم و این موضوع تا حدودی مطرح شد اما حتمی نبود تا اینکه ابلاغیه صادر شد و بنده این سمت را بر عهده گرفتم.

او در مورد برنامه‌هایش که باید به فدراسیون ارائه شود نیز گفت: خوشبختانه برنامه‌های تیم ملی را از قبل به کمیته‌فنی شیرجه و بعد هم به رئیس فدراسیون ارائه کرده‌ایم. تا روز اعزام به جاکارتا هم برنامه ریزی‌ها انجام شده‌اند و با هماهنگی‌های لازم، برنامه‌های ما زیر نظر کمیته‌فنی نهایی شده است.

سرمربی تیم ملی شیرجه درباره زمان شروع اردوهای تیم ملی نیز اظهار کرد: از تاریخ ۱۴ اسفند اردوهای تیم ملی شروع می‌شود و بدون توقف تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت. امیدوارم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

میرابیان در پاسخ به این سوال، اردوهای تیم ملی در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود یا استخر ۹ دی ورزشگاه شیرودی؟ پاسخ داد: بیشتر مراحل اردوها به میزبانی استخر آزادی برگزار خواهد شد اما در استخر ۹ دی هم کار می‌کنیم تا یکنواختی زیادی در اردوها نباشد.

او افزود: البته در بعضی از مقاطع هم برای پیگیری اردوها در برخی استان‌ها حاضر می‌شویم تا تمرین کنیم. از استان‌هایی که امکانات خوبی دارند استفاده می‌کنیم چون اکثر شهرها و استان‌های ایران از نظر سخت افزاری برای رشته شیرجه امکانات کافی ندارند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.