میرابیان: با جدیت تمرینات شیرجه را پیگیری می کنیم

مدیر فنی تیم ملی شیرجه با اشاره به مستمر بودن تمرینات این تیم گفت: تمرینات تیم ملی شیرجه به صورت متمرکز و نیمه متمرکز در تمامی روزهای سال پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ قائم میرابیان مدیر فنی تیم ملی شیرجه در مورد تمرینات این تیم گفت: شیرجه تنها تیمی است که سه مرحله اردوی آماده سازی را برای حضور در رقابت های پیش رو پشت سر گذاشته است و می توانم بگویم که این تمرینات تاثیرات مثبتی بر روی شیرجه روها گذاشته است.
وی با اشاره به امکانات سخت افزاری شیرجه اظهار داشت: ۹۰ درصد تجهیزاتی که برای آمادگی و تمرینات تیم ملی شیرجه لازم بوده فراهم شده است. البته باید به این نکته اشاره کنم که تخته فنر سه متر برای تمرین شیرجه هماهنگ و همچنین ترامپولین با موافقت محسن رضوانی تهیه و یا از استخر آزادی به استخر ۹ دی انتقال داده می شود.
مدیر فنی تیم ملی شیرجه با اشاره به ادامه تمرینات این تیم یادآور شد: بعد از اتمام اردوی نوروزی تیم ملی، شیرجه روها به شهرهای خودشان بازگشتند و زیر نظر مربیان خود به ادامه تمرینات پرداختند تا در مرحله بعدی اردوها به صورت متمرکز در کنار سایر شیرجه روها تمرین کنند.
میرابیان در ادامه افزود: سه مرحله مسابقه و یک مرحله اردوی هفت روزه به منظور حضور در مسابقات بین المللی اتریش از برنامه های پیشنهادی بوده است که در اولویت قرار دارد. شرکت در این رقابت ها برای آمادگی شیرجه روها مفید خواهد بود.
مدیر فنی تیم ملی شیرجه با توجه به اهمیت استعدادیابی ادامه داد: استعداد یابی در تمام رشته های ورزشی از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد. کمیته شیرجه منتظر حمایت های فدراسیون در بخش استعدایابی است که امیدوارم بتوانیم از این طریق پایه های ورزش را محکم کنیم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب