میرمهدی: تازه کار آغاز شده است

بازیکن با اخلاق تیم ملی واترپلو ایران تاکید کرد بازیکنان ایران با وجود پیروزی مقتدرانه مقابل گوآتمالا به خود مغرور نمی شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، زدن ۲۰ گل به تیم ملی واترپلو گوآتمالا در اولین گام در رقابت های فینا ترافی از سوی ملی پوشان ایران باعث شد تا شاگردان سیروس طاهریان با آرامش بیشتری به حریفان خود فکر کنند اما برخی هواداران و اهالی توپ و آب که امید بسیاری به قهرمانی ایران در این رقابت ها دارند بابت به وجود آمدن غرور کاذب از سوی ملی پوشان نگران هستند که البته سید محمد سعید میرمهدی واترپولیست تیم ملی نگرانی های آنها را با صحبت های خود برطرف کرد.

میرمهدی ضمن تقدیم اولین پیروزی ایران در مسابقات فیناترافی به هواداران ، گفت: بازی چندان سختی مقابل گوآتمالا نداشتیم و خوشبختانه در این دیدار توانستیم بهترین نتیجه را در مقابل حریف به دست بیاوریم.
وی ادامه داد: زدن ۲۰ گل در اولین بازی به حریف نشان از آمادگی بالای بازیکنان تیم ملی ایران می دهد و ان شا الله در بازی های بعدی نیز باید بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.
وی با اشاره به اینکه بازی با گوآتمالا برای بازیکنان ایران یک بازی تمام شده است، عنوان کرد: پرونده بازی با گوآتمالا برای ما به فاصله ۱ ساعت بعد از اتمام این دیدار بسته شد و به محض آنکه وارد هتل محل اققامت خود شدیم تنها تمرکز خود را به بازی بعدی مقابل اندونزی معطوف کردیم.
وی افزود: بازیکنان تیم ملی از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و همه آنها به خوبی می دانند که نباید فریب این ۲۰ گل را بخورند بنابراین هواداران نگران نباشند زیرا هیچ غروری در کار نخواهد بود و ما در همه بازی ها تنها برای کسب پیروزی به مانند بازی با گوآتمالا وارد میدان خواهیم شد.
میرمهدی اظهار کرد: کار ما در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی تازه آغاز شده و از حالا به بعد تنها به کسب عنوان قهرمانی در رقابت ها فکر می کنیم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب