میرمهدی: دوست داشتم زودتر با چیریچ کار کنم

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران گفت: دوست داشتم زودتر و در سال‌های قبل با الکساندر چیریچ کار می‌کردم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه  واترپلو؛ سیدمحمدسعید میرمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان  در خصوص اردوی آماده سازی تیم ملی واترپلو برای حضور در مسابقات آسیایی اظهار داشت: قبل از عید تمریناتمان را برای مسابقات ژاپن آغاز کردیم. روزی دو نوبت تمرینات آماده‌سازی را پشت سرگذاشتیم که این شرایط نسبتاً سختی برای ما بود. البته این فشار و دو نوبت تمرین کردن و مسیر طولانی فروردین تا اردیبهشت طاقت فرسا بود. اما با همه این مسائل در حال سپری کردن اردوی آماده‌سازی هستیم.

وی درخصوص رقابت در مسابقات آسیایی ژاپن عنوان کرد: ژاپن، چین و قزاقستان حریفان اصلی ما در این مسابقات هستند. سال گذشته و در آذرماه در رقابت‌های انتخابی المپیک مسابقه دادیم و به جز این سه تیم، یک سروگردن از بقیه رقبا بالاتر بودیم. البته اگر قزاقستان بدون بازیکنان دوملیتی خود با ما مسابقه دهد، آنها را هم شکست می‌دهیم. هدف اصلی ما نزدیک شدن به این سه تیم و شکست آنها است.

کاپیتان تیم ملی واترپلو در خصوص سرمربی جدید این تیم گفت: چیریچ یک بازیکن بسیار بزرگ بوده که در بالاترین سطح واترپلو جهان حضور داشته است. اما رزومه مربیگری چندان خاصی ندارد، ولی شروع به آموزش کارهای پایه‌ای این رشته کرده است.

میرمهدی ادامه داد: دوست داشتم قبل‌تر از این با او کار می‌کردم. اما به نظرم با این امکانات دلسرد می‌شود. هر چه قدر هم که یک مربی دستمزد بگیرد اما امکانات نداشته باشد نمی‌تواند ایده‌های خود را به خوبی پیاده کند و نیاز به حداقل امکانات دارد. حرفه‌ای شدن تنها تمرین کردن نیست. نیاز به فراهم شدن امکانات برای پیشبرد برنامه‌های تیم ملی داریم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب