میرمهدی: هیچ گاه برای انجام وظیفه ام شرط نمی گذارم

ملی پوش واترپلوی ایران با ارزیابی از اردو های تیم ملی و شرایط این رشته ورزشی گفت: هر کس در هر حوزه ای که ایفای نقش می کند باید گوشه ای از کار فدراسیون را جلو ببرد و من شخصا هیچ گاه برای انجام وظیفه خود شرط نمی گذارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سعید میرمهدی در حاشیه اردوهای تیم ملی واترپلوی ایران اظهار کرد: به جز لوتوس مولر هر مربی دیگری هم که هدایت تیم ملی را در دست می گرفت برنامه کار مشخص است. ما برای پیشرفت نیاز به یک اصول برنامه ریزی شده داریم. باید تمرینات به صورت مداوم و با تمام امکانات برگزار شود. الان تمرینات تیم ملی نسبت به برنامه هایی که برای کاپ آسیا داشتیم سبک تر شده است. باید با تمام انرژی تمرینات خود را دنبال کنیم. مطمئنا با کار و تمرین زیاد می توانیم در آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
وی با تاکید بر لزوم به کار گیری شیوه های علمی و به روز برای پیشرفت واترپلوی ایران خاطرنشان کرد: آنالیز علمی مسابقات واترپلو بسیار مهم است. مطمئن هستم که از این پس آنالیز دقیق مسابقات هم در دستور کار قرار خواهد گرفت. ما در سال های قبل خیلی خوب در واترپلو پیشرفت کرده بودیم. بسیاری از تیم ها را پشت سر گذاشته بودیم. فقط چین و قزاقستان را پیش رو داشتیم. همان زمان هم قراق ها از بازیکنان روس تبار استفاده می کردند. واترپلوی ایران از سایر حریفانش در آسیا جلوتر بود. اما به خاطر وضعیت فدراسیون در سال های گذشته و بی ثباتی کار مدیران و مربیان تیم های ملی ، در جا زدیم و به عقب برگشتیم.
ملی پوش واترپلوی ایران تاکید کرد: حالا موفقیت برای تیم ملی ایران دور از دست نیست. به کارگیری شیوه های علمی و آنالیز دقیق عملکرد هر بازیکن و تیم ها بسیار مهم و ضروری است. مطمئن هستم که واترپلوی ایران ظرفیت زیادی دارد. می توانیم به موفقیت این ورزش در آسیا امیدوار باشیم. علاقه ورزشکاران ایران به واترپلو بسیار زیاد است. خیلی از کشورها اصلا در این ورزش سرمایه گذاری
نمی کنند. در عوض کشور هایی مثل مجارستان و کرواسی واترپلو را ورزش اول خود می دانند. در ایران هم خیلی ها به واترپلو علاقه دارند. از سوی دیگر در سال های قبل مسئولان هم خیلی به واترپلو اهمیت می دادند. همین که تیم ملی ایران از سوی کمیته ملی المپیک به بازی های آسیایی اعزام می شد، انعکاس خیلی خوبی بین علاقه مندان این ورزش داشت.
میرمهدی با اشاره به لزوم ثبات مدیریت در فدراسیون گفت: ما در واترپلو به ثبات مدیریت رسیدیم. محسن رضوانی برای چهار سال سکان هدایت رشته های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو را در دست گرفته است. باید با او کار کنیم. خیلی ها قبلا مدام می گفتند باید ثبات مدیریت باشد تا کار کنیم. اما حالا که ثبات مدیریت محقق شده، نشان دادند که آدم حرف هستند و مرد عمل نیستند. آن هایی که پای کار ایستاده اند با علاقه کار خود را دنبال می کنند.
وی یادآور شد: من خودم شاهد عینی هستم که محسن رضوانی، محسن سمیع زاده و گروه روابط عمومی در سال قبل پیگیر این بودند که ما پخش تلویزیونی داشته باشیم. هدف از برگزاری لیگ دو چیز است. لیگ را برگزار می کنیم که کیفیت و کمیت رشته ورزشی را بالا ببریم و ورزش را پویا کنیم. در قسمت تبلیغات با حقله های یک زنجیر رو به رو هستیم. فدراسیون پیگیر پخش می شود که اسپانسر ها دیده شوند. در کنار آن پویایی ورزش را خواهد داشت. وقتی پخش نباشد اسپانسبر هم نمی آید. برعکس این موضوع هم صادق است. در کل هیات های استان و اسپانسرها برای دیده شدن تیم می دهند. به نظرم فدراسیون هم باید بیشترین هماهنگی را برای استقبال از سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته باشد. به هر حال باید بپذیریم، کسی که در ورزش سرمایه گذاری می کند حتما دنبال منفعتش هم هست. اگر منفعتی نداشته باشد ورزش را رها می کند و می رود.
ملی پوش واترپلوی ایران گفت: من شخصا هیچ گاه برای انجام وظیفه خود شرط نمی گذارم. به رضوانی هم گفتم که دنبال افرادی باشد که چهار سال در کنارش باشند. آدمی که بخواهد شش ماه بماند و برود اصلا به درد این ورزش نمی خورد. رضوانی در دو سال گذشته در مسئولیت های مختلف فدراسیون حضور داشته است. هشت ماهی هم می شود که به عنوان ریاست فدراسیون رسیده است. اما
آنقدر مشکلات این ورزش زیاد است او فعلا فرصت کرده تا برخی از این مشکلات را حل کند. با این حال موفقیت هایی هم داشتیم. توانستیم در رده های جوانان و بزرگسالان، ورودی و سهمیه مسابقات جهانی را بدست آوریم. تا جایی که می دانم بیشترین دغدغه و مشکلات فدراسیون به مسائل مالی بر می گردد. رضوانی به تنهایی که نمی تواند همه بار کارها را به دوش بکشد. باید هر کس گوشه کار را بگیرد.
میرمهدی با اشاره به حضور کادر فنی جدید تیم ملی تاکید کرد: چقدر برای تیم ملی خوب شد که آرام عیدی پور به عنوان مربی و دستیار کنار مولر قرار گرفت. او شناختی از هیچکس ندارد. کادر فنی تیم ملی حالا هرکس را انتخاب کند براساس شایسته سالاری گزینش خواهد کرد. زیرا هیچ تصویر و ذهنیتی از قبل ندارد. در فدراسیون همیشه باز است. موبایل رضوانی و سمیع زاده همیشه
پاسخگو است. سایت فدراسیون هم به روی همه باز است. من در عمل نشان دادم زمانی که هستم واقعا آمده ام تا کمک کنم. هر کس که به این فدراسیون می آید باید گوشه ای از کار را جلو ببرد. هرکس هم نمی تواند لطفا برای پیشرفت واترپلو لااقل سنگ اندازی نکند. اجازه دهد رضوانی کار کند. بی خود فضای کار را برای فدراسیون مسموم نکنند. از پیشرفت سایرین خوشحال شوند. در این دنیا جای پیشرفت برای همه ورزشکاران هست. اگر فقط ما عقب بنشینیم و بگوییم ما فلان چیز را می خواهیم اما هیچ کس کاری نکند که نمی شود. اگر کسی هم رفت نباید تخریب کند. هرکس می تواند کاری انجام دهد جلو بیاید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب