میزبانی تهران، امیدیه و اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر واترپلو

در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر واترپلو جمعه (18 دی 1394) سه دیدار به طور همزمان در شهرهای تهران، امیدیه و اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور برگشت بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور روز جمعه (۱۸ دی ۱۳۹۴) با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران، امیدیه و گچساران ادامه می‌یابد. در رقابت‌های این هفته نیروی زمینی ارتش، نفت امیدیه و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب میزبان نفت و گاز گچساران، شهید نوفلاح تهران و دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

در نخستین دیدار صدرنشین لیگ مقابل تیم پنجم جدول به آب می‌زند. نیروی زمینی ارتش از ساعت ۱۵:۰۰ در استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی باید میزبان نفت و گاز گچساران باشد. نزاجا که چند هفته‌ایست بر صدر جدول رده‌بندی تکیه زده اینبار به دنبال کسب ششمین برد خود از هفتمین بازی است. تا کنون تیم ارتشی عملکرد فوق العاده ای داشته است. این تیم با بهره بردن از چند بازیکن ملی پوش حال حاضر و سابق تیم ملی خوش درخشیده و به کمتر از برد در این دیدار راضی نمی‌شود. نفت و گاز گچساران هم با پیروزی هفته گذشته مقابل سپاهان نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تیم جنوبی با چهار امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده است و تمام تلاش خود را می‌کند تا در پایان دور برگشت به جمع چهار تیم برتر راه یابد. بازی رفت این دو تیم در گچساران با حساب ۱۲ بر ۹ به سود ارتشی‌ها به پایان رسید. داوران این دیدار حامد دایی تقی و امیر حسین صفابخش هستند و مسئولیت  نطارت  بر عهده داود رضاسلطانی نهاده شده است.

دومین دیدار هم از ساعت ۱۵:۰۰ استارت می‌خورد. نفت امیدیه میزبان شهید نوفلاح تهران است. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود مردان امیدیه تمام شد. نفتی‌ها که تا کنون تنها دانشگاه آزاد و سپاهان موفق به شکستشان شده‌اند با هدف جانماندن از صدر در شهر خود به آب می‌زنند. این تیم خوب با کادرفنی کاربلد و کاپیتان‌های حال حاضر و قبلی تیم ملی بسیار یکدست و هماهنگ عمل می‌کند. نفتی ها در حال حاضر با ۸ امتیاز از ۷ بازی پشت سر دوتیم ۱۰ امتیازی نزاجا و دانشگاه منتظر لغزش این دو تیم است. نوفلاح هم تا کنون یک تساوی ارزشمند مقابل سپاهان کسب کرده و همچنان باهدف کسب اولین پیروزی خود به آب می‌زند. محمدرضا محمدی و مسعود آقالطیفی این دیدار را داوری می‌کنند و محمدهادی بیک هم ناظر فدراسیون در امیدیه خواهد بود.

سومین مسابقه هم از ساعت ۱۵:۰۰ اما در اصفهان آغاز می‌شود. مصاف قهران و نایب قهرمان فصل پیش که در این فصل عملکردی متفاوت داشته‌اند. فولاد مبارکه سپاهان نایب قهرمان فصل پیش در شهر خود مقابل دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی به آب می‌زند. دیدار رفت این دو تیم با اختلاف ۸ گل به سود دانشگاهی ها به پایان رسید. سپاهان که  نتایج غیر قابل پیش بینی‌اش در این فصل کار کارشناسان را هم سخت کرده است پس از فراز و نشیب بسیار حالا شانس  کسب نخستین پیروزی در دور برگشت را در خانه دارد. سپاهانی ها هفته گذشته در کمال ناباوری مغلوب نفت و گاز گچساران شدند و با ۵ امتیاز از ۶ بازی چهارم هستند. این تیم اصفهانی باید برای زنده نگاه داشتن شانس حضور در مرحله پلی آف از استخرهای مسابقه خصوصا در شهر خودش با دست پر خارج شود. از طرف دیگر دانشگاه آزاد شرایط خیلی خوبی دارد. تیم پرمهره تهرانی از ابتدای فصل بی رقیب به نظر می‌رسید. دانشگاهی‌ها تنها مقابل نزاجا یک شکست داشته اند و در سایر مسابقات امتیاز کامل گرفته‌اند. این تیم با به ثمر رساندن ۸۰ گل بهترین خط  حمله  و با دریافت ۴۵ گل بهترین خط دفاع لیگ را دارد. آتش بار تهاجمی و سد تدافعی مدافع عنوان قهرمانی کار سپاهان را در نخستین دیدار خانگی دور برگشت لیگ برتر واترپلو سخت می‌کند. مسابقه تیم‌های دوم و چهارم لیگ به قضاوت مسعودرضوانی و شهروز شریفیان و زیر نظر  حمید شب‌انگیز برگزار می‌شود.


 

برنامه هفته سوم  دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

  • نیروی زمینی ارتش – نفت و گاز گچساران (ساعت ۱۵:۰۰ مجموعه ورزشی شیرودی تهران)
  •  نفت امیدیه – شهید نوفلاح  (ساعت ۱۵:۰۰ امیدیه)
  • فولاد مبارکه سپاهان – دانشگاه آزاد اسلامی ( ساعت ۱۵:۰۰ اصفهان)

 


 

جدول رده بندی بیست وپنجمین دوره لیگ برتر واترپلو  تا پایان هفته دوم دور برگشت:
ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل  امتیاز
۱ نیروی زمینی ارتش ۶ ۵ ۱ ۰ ۶۸ ۵۷ ۱۱+ ۱۰
۲ دانشگاه آزاد اسلامی ۶ ۵ ۱ ۰ ۸۰ ۴۵ ۳۵+ ۱۰
۳ نفت امیدیه ۷ ۴ ۳ ۰ ۶۵ ۶۳ ۲+ ۸
۴ فولاد مبارکه سپاهان ۶ ۲ ۳ ۱ ۴۸ ۵۵ ۷- ۵
۵ نفت و گاز گچساران ۷ ۲ ۵ ۰ ۵۲ ۶۹ ۱۷- ۴
۶ استخر شهید نوفلاح ۶ ۵ ۰ ۱ ۵۳ ۷۶ ۲۳- ۱

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب