می توانیم در سطح باشگاههای آسیا مطرح باشیم/ لیگ واترپلو ایران سطح بالایی دارد

حمید شب انگیز به دنبال قهرمانی تیم فولاد ماهان سپاهان در دور رفت لیگ برتر واترپلو گفت: تیم جوان و آینده داری را در اختیار دارم که می تواند با کسب تجربه بیشتر خودش را در سطح باشگاه های آسیا مطرح کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان با بیان این مطلب افزود: میانگین سنی تیم ما نسبت به فصل گذشته شش سال جوان شده و این تیم آینده‌دار است و می تواند با قهرمانی در لیگ برتر واترپلو به هدف های بزرگتری دست یابد.
وی افزود: خوشبختانه تیم ما تمرینات منظم و خوبی را پشت سر گذاشت. هدف ما حضور مقتدرانه در رقابت‌های آسیا بود که متاسفانه بنا به دلایلی این مسابقات برگزار نشد اما تلاش کردیم تا در لیگ ایران نمایش خوبی داشته باشیم. به نظر من اگر سایر تیم ها هم حرفه ای عمل کنند و بازیکنانشان را بطور تمام وقت زیر نظر داشته باشند می توانند عملکرد موفق تری داشته باشند.

شب انگیز با اشاره به کیفیت بالای رقابت‌های لیگ برتر واترپلوی ایران خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم که سطح بازی همه تیم‌های حاضر در لیگ بیشتر به هم نزدیک شود و شاهد برگزاری لیگ‌ پویاتری باشیم. البته باید تاکید کنم که سطح تیم‌ها به هم بسیار نزدیک است. حتی تیم خراسان هم که در قعر جدول جای دارد، در خانه برای همه تیم‌ها مشکل ساز است.
سرمربی فولاد ماهان سپاهان با اشاره به موج جوانگرایی در این تیم یادآور شد: میانگین سنی تیم ما نسبت به فصل گذشته شش سال جوان‌تر شده است و هشت نفر از بازیکنان اصلی تیم ما زیر ٢۰ سال سن دارند. با این حال موفق شدیم تا در نیم فصل قهرمان شویم و به نظر من فولاد ماهان سپاهان یک تیم جوان و آینده‌دار را در اختیار دارد که می تواند با کسب تجربه بیشتر حتی در سطح قهرمانی باشگاههای آسیا مطرح باشد.

تیم فولاد ماهان سپاهان با ٧ پیروزی پیاپی و کسب ١۴ امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل رقابتهای لیگ برتر واترپلو را به خود اختصاص داد.

image_printپرینت مطلب