نبرد دانشگاه و نزاجا در آغاز هفته دوم دور برگشت لیگ برتر واترپلو

هفته دوم دور برگشت بیست و همفتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور از فردا (سه‌شنبه) آغاز و روز‌های پنج شنبه و جمعه (16 و 17آذر 1396) پیگیری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته دوم دور برگشت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو فردا (سه‌شنبه) با تقابل دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش آغاز می‌شود. این دیدار که مقرر بود روز پنج‌شنبه(۱۶ آذر ۱۳۹۶) برگزار شود با تصمیم سازمان لیگ به فردا(سه‌شنبه) موکول شده است. در ادامه روزهای پنج‌شنبه و جمعه(۱۶ و ۱۷ آذر ۱۳۹۶) هفته دوم دور برگشت پیگیری خواهد شد.

آغاز رقابت‌های هفته دوم دور برگشت با دیدار دانشگاه آزاد و نزاجا است. دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار گذشته خود با پیروزی مقابل صدر نشین جدول رقابت‌ها ۱۲ امتیازی شد و به رتبه نخست صعود کرد. نتایج اخیر این تیم  نشان از آمادگی بالای بازیکنان آن است و بدون شک برای با تمام توان برای پیروزی پا به میدان خواهد گذاشت. اما در مقابل شاگردان دانیال خاکیان که به هماهنگی بهتری نسبت به شروع فصل رسیده اند برای جبران نتیجه رفت به آب می‌زنند. نیروی زمین که هفته گذشته را با پیروزی به پایان رسانده است و با تیم گچساران هم امتیاز شده برای قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول رده بندی نیاز به کسب امتیاز از این بازی دارد. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۱۴ بر ۶ به صود دانشگاه به پایان رسیده است. این دیدار از ساعت ۱۹:۰۰ روز سه شنبه در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شیرودی با نظارت رحیمی به همراه قضاوت محمدی و صفابخش برگزار می‌شود.

در ادامه از ساعت ۱۶:۰۰ روز پنجشنبه(۱۶ آذر ۱۳۹۶ تیم اصفهان پذیرای شهید نوفلاح است. رویارویی این دو تیم که همواره از جذابیت‌های خاص خود برخوردار است این‌ بار با میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود. تیم اصفهان که تا به اینجای مسابقات موفق به کسب امتیاز نشده است می‌تواند با کمک تشویق تماشاگران هم شهری خود مقابل حریف جوان خود نخستین پیروزی در این دوره از لیگ را کسب کند. در سوی دیگر تیم شهید نوفلاح که از میانه فصل عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته است برای تکرار نتیجه دیدار رفت این دو تیم به آب خواهد زد. بازی رفت اصفهان و نوفلاح در تهران با نتیجه ۸ بر ۶ به سود نوفلاح به پایان رسیده است. پذیرفته و ریحانی قضاوت این دیدار را زیر نظر شریعت بر عهده دارند.

در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته دوم دور برگشت نفت امیدیه و سایپا مقابل هم صف آرایی می‌کنند. سایپا که هفته قبل موفق به کسب امتیاز مقابل دانشگاه نشده است برای ماندن در کورس بالای جدول به دو امتیاز این بازی احتیاج دارد. اما سایپا برای رسیدن به این پیروزی کار سختی را پیش رو دارد. نفت امیدیه در بازی رفت نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست از آن دیدار امتیازی کسب کند. تیم امیدیه در خانه فرصت هم امتیاز شدن با تیم‌های صدر جدول را دارد. با برگزاری بازی این دو تیم از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه (۱۷ آذر ۱۳۹۶) در شهر امیدیه پرونده هفته دوم دور برگشت بسته خواهد شد. داوری این دیدار بر عهده غفوری و شریفیان بوده و نظارت این بازی نیز با بیک و قاطع  است.

 

 

نتایج هفته نهم بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو : 

هفته تیم تیم روز و تاریخ ساعت شهر
دوم دانشگاه آزاد اسلامی نیروی زمینی ارتش سه شنبه۹۶/۹/۱۴ ۱۹/۰۰ تهران
دوم اصفهان نوفلاح پنج شنبه۹۶/۹/۱۶ ۱۶/۰۰ اصفهان
دوم نفت امیدیه سایپا جمعه  ۹۶/۹/۱۷ ۱۵/۰۰ امیدیه

 

 

جدول رده بندی بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته هشتم  : 

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد ۷ ۶ ۱ ۰ ۸۶ ۲۹ ۵۷+ ۱۲
۲ سایپا ۷ ۶ ۱ ۰ ۸۰ ۴۸ ۳۲+ ۱۲
۳ نفت امیدیه ۷ ۵ ۲ ۰ ۷۶ ۴۴ ۳۲+ ۱۰
۴ نفت وگاز گچساران ۷ ۳ ۴ ۰ ۶۸ ۶۸ ۰ ۶
۵ نیروی زمینی ارتش ۷ ۳ ۴ ۰ ۷۲ ۶۹ ۳+ ۶
۶ استخر شهید نوفلاح ۷ ۱ ۶ ۰ ۳۲ ۸۹ ۵۷- ۲
۷ نماینده اصفهان ۶ ۰ ۶ ۰ ۲۷ ۹۴ ۶۷- ۰

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب