نبرد صدر جدولی های لیگ برتر واترپلو

دیدار معوقه هفته دوم لیگ برتر واترپلو فردا(سه‌شنبه) میان دو تیم سایپا و نفت امیدیه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور رفت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو با انجام دیدار های هفته هفتم به پایان رسید. یکی از حساسترین دیدار دور رفت این رقابت‌ها، تقابل سایپا و نفت امیدیه که هفته دوم به تعویق افتاده بود فردا( سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

تیم سایپا که تا به اینجای مسابقات بدون شکست با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد برای حفظ قاطعانه این جایگاه در پایان نیم فصل نیاز به پیروزی در این دیدار دارد. با نگاه به جدول رقابت‌ها و گل زده تیم سایپا پی به قدرت تهاجمی این تیم خواهیم برد. سیپا با ۷۱ گل زده بیشترین گل زده را در جدول از آن خود کرده است.

اما در مقابل نفت امیدیه با ۸ امتیاز و با یک دیدار کمتر نسبت به دانشگاه در جایگاه سوم است. این تیم همچون رقیب خود تا به اینجای مسابقات بدون شکست کار را پیگیری کرده و برای قهرمانی در نیم فصل نیاز به کسب پیروزی در دو دیدار معوقه خود دارد. امیدیه با ۲۱ گل خورده نشان از عملکرد خوب خط دفاع خود دارد و تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ نوید یک دیدار جذاب و زیبا است.

این بازی فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۹:۰۰  در استخر بین المللی ۹ دی تهران به نظارت هادی بیک و سیروس طاهریان با قضاوت داوران نادر غفوری و مسعود رضوانی برگزار می‌شود.

 

جدول رده بندی بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته هفتم : 

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ سایپا ۵ ۵ ۰ ۰ ۷۱ ۳۱ ۴۰+ ۱۰
۲ دانشگاه آزاد ۵ ۴ ۱ ۰ ۶۹ ۲۳ ۴۶+ ۸
۳ نفت امیدیه ۴ ۴ ۰ ۰ ۵۳ ۲۱ ۳۲+ ۸
۴ نفت وگاز گچساران ۶ ۳ ۳ ۰ ۶۱ ۵۸ ۳+ ۶
۵ نیروی زمینی ارتش ۶ ۲ ۴ ۰ ۵۹ ۶۴ ۵- ۴
۶ استخر شهید نوفلاح ۶ ۱ ۵ ۰ ۲۷ ۷۶ ۴۹- ۲
۷ نماینده اصفهان ۶ ۰ ۶ ۰ ۲۷ ۹۴ ۶۷- ۰

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب