نتایج روز سوم شناگران ایران در انتخابی المپیک جوانان

شناگران تیم ملی ایران روز سوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان ویتنام را با تکرار دو ورودی B المپیک جوانان به پایان رساندند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ روز سوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان ویتنام صبح امروز (دوشنبه) با برگزاری ماده‌های مختلف آغاز شد.  نمایندگان ایران امروز(دوشنبه) در سه ماده ۵۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر پروانه و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی به آب زدند.

روز سوم این رقابت‌ها برای نمایندگان ایران با ماده ۵۰ متر آزاد آغاز شد. متین سهران و علی فتحی دو شناگر ایران در این ماده بودند. سهران با  زمان ۲۴:۲۳ اول شد و باردیگر ورودی B المپیک جوانان را به نام خود ثبت کرد. این شناگر در مسابقات انتخابی تایلند هم توانسته بود ورودی B این ماده را کسب کند. علی فتحی نیز در این ماده با ثبت زمان ۲۵:۸۵ به کار خود پایان داد. در ادامه علیرضا یاوری ، متین بالسینی و علی سراوند در ماه ۱۰ متر پروانه با حریفان خود به رقابت پرداختند. یاوری پیش از این در مسابقات انتخابی تایلند ورودی B این ماده را کسب کرده بود و این بار با زمان ۵۶:۵۰ رکورد پیشین خود را بهبود بخشید اما از کسب ورودی A باز ماند. بالسینی و سراوند نیز به ترتیب با زمان‌های ۵۷:۹۶ و ۵۹:۱۷ به کار خود پایان دادند. در آخرین ماده نیز متین سهران در ماده ۲۰۰متر مختلط انفرادی به آب زد و با زمان ۲:۱۴.۸۲ به کار خود پایان داد.

 

در ادامه شناگران جوان ایران فردا(سه‌شنبه) در دو ماده ۱۰۰ متر کرال پشت و ۲۰۰ قورباغه با حریفان خود به رقابت می‌‎پردازند.  رقابت‌های قهرمانی شنا جوانان ویتنام ۲۳ الی ۲۷ تیر ۱۳۹۷ (۱۴ – ۱۸ جولای ۲۰۱۸) برگزار می‌شود.  پنج ملی پوش جوان ایران که پیش از این موفق به کسب ورودی B المپیک جوانان آرژانتین شده‌اند، این بار برای کسب ورودی A المپیک تلاش می‌کنند.

 

 

برنامه و نتایج تیم ملی جوانان ایران در مسابقات انتخابی المپیک جوانان- ویتنام / ۲۳ الی ۲۷ تیر ۱۳۹۷ :

  • روز اول، شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷:

۵۰ متر قورباغه: 

علی سراوند ثبت زمان  ۳۰:۶۸

۲۰۰ متر کرال‌پشت:

علی فتحی ثبت زمان ۲:۲۰٫۸۷

 

  • روز دوم، یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ :

۵۰ متر پروانه:

علیرضا یاوری ثبت زمان ۲۵:۸۵ (کسب ورودی B المپیک)

متین سهران  ثبت زمان  ۲۶:۱۶

۱۰۰ متر آزاد:

علیرضا یاوری ثبت زمان ۵۲:۸۰ (کسب ورودی B المپیک)

متین سهران ثبت زمان ۵۳:۶۵

علی فتحی  ثبت زمان ۵۵:۰۵

۱۰۰ قورباغه:

علی سراوند  ثبت زمان ۱:۰۷٫۹۰

 

 

  • روز سوم، دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷:

۵۰ متر آزاد:

متین سهران ثبت زمان ۲۴:۲۳ (کسب ورودی B المپیک)

علی فتحی ثبت زمان ۲۵:۸۵

۱۰۰ متر پروانه:

علیرضا یاوری ثبت زمان ۵۶:۵۰  (کسب ورودی B المپیک)

متین بالسینی ثبت زمان ۵۷:۹۶

علی سراوند ثبت زمان ۵۹:۱۷

۲۰۰ متر مختلط انفرادی:

متین سهران ثبت زمان ۲:۱۴.۸۲

 

  • روز چهارم، سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ :
    ۱۰۰ متر کرال‌پشت: علی فتحی
    ۲۰۰ متر قورباغه: علی سراوند

 

  • روز پنجم، چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷:
    ۵۰ متر کرال‌پشت: علی فتحی
    ۲۰۰ متر آزاد: علیرضا یاوری
    ۲۰۰ متر پروانه: متین بالسینی
image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.