نتایج سومین روز مسابقات واترپلو ساحلی تایلند

در پایان روز سوم مسابقات واترپلو بازی های آسیایی ساحلی، کویت، قزاقستان و تایلند مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با برگزاری بازی دو تیم تایلند و اندونزی رقابت های روز سوم مسابقات واترپلو ساحلی به پایان رسید. این دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۹ به سود اندونزی به پایان رسید.

در ادامه این رقابت ها قزاقستان مدافع عنوان قهرمانی با اختلاف ۱۲ گل تیم هنگ کنگ را شکست داد. در مهم ترین بازی روز سوم رقابت های واترپلو ساحلی ، تیم ملی واترپلو ایران به مصاف تیم کویت رفت. این دیدار پایاپای در نهایت با خوش شانسی کویتی ها و با اختلاف یک گل به سود آن ها به پایان رسید.

در نیمه اول این تیم ایران بود که با ارایه یک بازی برتر موفق شد با گلهای حامد خانبانان( ۲ گل )، عطا برخورداری( ۲ گل)، نیما خوشبخت(۱ گل) و امیر حسین خانی (۳ گل) در مجموع ۸ بر ۵ به برتری دست یابد اما در نیمه دوم تیم کویت با نهایت خوش شانسی توانست ۱۱ گل به ثمر رساند و عقب ماندگی نیمه اول را جبران کند. تیم ملی واترپلوی ایران در نیمه دوم با بدشانسی مواجه شد و در عین ناباوری چهار پنالتی را از دست داد و فقط توانست به ۷ گل دست یابد.

گلهای تیم ملی واترپلوی ایران در نیمه دوم را حامد ملک خانبانان( ۲ گل)، محسن خلیلی (ا گل)، عطا برخورداری (۲ گل)، نیما خوشبخت (۱ گل) و امیر حسین خانی (۱ گل) به ثمر رساندند.

در پایان روز سوم مسابقات واترپلو ساحلی عطاالله برخوردی با زدن ۱۲ گل و ۱۹ شوت به سمت دروازه، حامد ملک خانبانان با زدن ۱۲ گل و ۲۳ شوت به سمت دروازه و “ماکسیم ژاردان” قزاق با زدن ۱۲ گل و ۲۴ شوت به سمت دروازه به ترتیب در رده اول، دوم و سوم برترین گلزنان قرار دارند.

 

*نتایج کامل سومین روز رقابت های واترپلو بازی های آسیایی ساحلی- پوکت:

*روز سوم (پنج‌شنبه- ۲۹ آبان):
کویت ۱۶ –۱۵ ایران
هنگ‌کنگ ۳ – ۱۵ قزاقستان
اندونزی۱۳ – ۹ تایلند

 

روز چهارم (جمعه- ۳۰ آبان):
قزاقستان – ایران
تایلند – کویت
هنگ‌کنگ – اندونزی

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب