نتایج مرحله دوم سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو

مرحله دوم سی‌ یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور از روز شنبه(16 بهمن 1400) به میزبانی استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله دوم سی‌ یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۰ ضمن تبعیت از شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از صبح امروز(شنبه)  آغاز شد. این رقابت ها به مدت پنج روز تا چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ با برگزاری دو بازی در هر روز به میزبانی استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پیگیری خواهد شد.

در اولین دیدار روز نخست این مرحله دو تیم نفت و گازگچساران و رعد پدافند هوایی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۷ بر ۶ به سود رعد پدافند به پایان رسید. در ادامه تیم های شهید نوفلاح و دانشگاه آزاد مقابل هم صف آرایی کردند که تیم نوفلاح موفق شد در یک دیدار جذاب و دیدنی حریف خود را با نتیجه ۱۱ بر ۷ از پیش رو بردارد.

روز دوم این رقابت ها با دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و نفت امیدیه آغاز شد که در پایان تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ نفت امیدیه را از پیش رو بردارد. در دومین بازی روز دوم این مسابقات تیم های نوفلاح و رعد پدافند به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲۰ بر ۹ به سود نوفلاح به پایان رسید.

دو تیم نوفلاح و نفت و گاز گچساران در سومین روز این مسابقات به مصاف هم رفتند که شاگردان مهدی پنام تاش موفق شدند با نتیجه ۲۴ بر ۷ مقابل حریف خود گچساران به پیروزی برسند. در ادامه دو تیم نفت امیدیه و رعد پدافند در یک دیدار جذاب مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با نتیجه ۱۰ بر ۸ به سود امیدیه به پایان رسید.

چهارمین روز این رقابت ها با مصاف دانشگاه آزاد و رعد پدافند آغاز شد. این دیدار با نتیجه ۱۸ بر ۹ به سود دانشگاه به پایان رسید. در ادامه نفت امیدیه موفق شد با نتیجه ۲۲ بر ۲ حریف خود نفت و گاز گچساران را از پیش رو بردارد.

آخرین روز مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر واترپلو با دیدار نوفلاح و نفت امیدیه آغاز شد که این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود تیم شهید نوفلاح به پایان رسید. در ادامه تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۱  حریف خود گچساران را از پیش رو بردارد.

دانشگاه آزاد اسلامی، استخر شهید نوفلاح، رعد پدافند هوایی، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران تیم‌های حاضر در سی‌ یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۰ هستند.

 

نتایج مرحله دوم مقدماتی مسابقات لیگ برتر واترپلو (سال ۱۴۰۰ – آقایان)

ردیف تیم تاریخ ساعت محل برگزاری
۱ نفت گازگچساران ۶ –۱۷ رعد پدافند ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
(شنبه)
۱۰ استخر ۹دی(تهران)
۲ نوفلاح ۱۱ – ۷ دانشگاه آزاد ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
(شنبه)
۱۲:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۳ دانشگاه آزاد ۱۵ – ۱۲ نفت امیدیه ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
(یکشنبه)
۱۰ استخر ۹دی(تهران)
۴ رعدپدافند هوایی ۹ – ۲۰ نوفلاح ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
(یکشنبه)
۱۲:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۵ نوفلاح ۲۴ – ۷ نفت و گازگچساران ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
(دوشنبه)
۱۰ استخر ۹دی(تهران)
۶ نفت امیدیه ۱۰ – ۸ رعد پدافند هوایی ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
(دوشنبه)
۱۲:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۷ رعد پدافند هوایی ۹ –۱۸ دانشگاه آزاد ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
(سه‌شنبه)
۱۰ استخر ۹دی(تهران)
۸ نفت و گازگچساران ۲ –۲۲ نفت امیدیه ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
(سه‌شنبه)
۱۲:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۹ نوفلاح ۱۵ – ۹ نفت امیدیه ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
(چهارشنبه)
۱۰ استخر ۹دی(تهران)
۱۰ دانشگاه آزاد ۱۵-۱ نفت و گازگچساران ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
(چهارشنبه)
۱۲:۰۰ استخر ۹دی(تهران)

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب