نتایج مسابقات انتخابی تیم ملی شنا جهت رقابت‌های مسافت کوتاه

عصر امروز(شنبه) مسابقات شنا مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات کاپ شنا قطر به میزبانی زنجان پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت های شنا مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی صبح امروز (شنبه) به میزبانی هیات شنا استان زنجان آغاز شد. در ادامه شناگران حاضر در این مسابقات عصر امروز(شنبه) در ماده های ۱۵۰۰ متر آزاد، ۵۰ مترکرال پشت، ۵۰متر قورباغه، ۱۰۰ و ۲۰۰ متر آزاد، ۲۰۰ مترپروانه و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی به آب زدند.

این رقابت‌ها با هدف انتخاب شناگران برای پیوستن به اردوی تیم ملی به منظور حضور پرقدرت در رقابت های کاپ شنا قطر و آماده سازی جهت مسابقات داخل سالن آسیا و مسابقات ابوظبی در استخر شهید شهبازی زنجان برگزار می‌شود.

 

در صبح روز نخست این مسابقات ابوالفضل سام شناگر تیم هیات شنا خراسان رضوی موفق شد رکورد ملی ماده ۲۰۰ متر کرال پشت مسافت کوتاه را جابجا کند. این شناگر ۲۰۰ متر را در مدت زمان ۰۲:۰۲.۷۲ شنا کرد و رکورد پیشین این ماده ۰۲:۰۳.۵۸ را بهبود بخشید. در ادامه هومر عباسی از تیم کیان شنا گرگان باردیگر رکورد این ماده را جابجا کرد. عباسی ۲۰۰ متر را در زمان ۰۲:۰۱.۷۹ شنا کرد و رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرد:

همچنین محمد قاسمی شناگر تیم شهر ری موفق شد در سه ماده ۱۰۰ متر پروانه و ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد مسافت کوتاه رده های سنی رکورد شکنی کند. قاسمی رکورد ماده ۱۰۰ متر پروانه مسافت کوتاه رده های سنی را با ثبت زمان ۵۹.۴۸ جابجا کرد. رکورد پیشین این ماده ۰۱:۰۱.۰۶ به نام علی رشید پور بود. در ماده ۵۰ آزاد قاسمی با ثبت زمان ۲۴.۹۸ موفق به جابجایی رکورد متین سهران با زمان ۲۵.۰۶ شد. محمد قاسمی شناگر جوان تیم شهر ری در ماده ۱۰۰ متر آزاد نیز با زمان ۵۴.۸۹ رکورد پیشین این ماده ۵۴.۹۹ را ارتقا داد.

در دومین روز این مسابقات شناگران صبح فردا(یکشنبه) در ماده های  ۴۰۰ متر مختلط انفرادی، ۵۰ مترپروانه، ۱۰۰ مترکرال پشت، ۲۰۰ متر قورباغه و  ۲۰۰ متر آزاد باهم به رقابت خواهند پرداخت.

 

برای مشاهده نتایج این رقابت‌ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صبح روز اول مسابقات تیم ملی شنا جهت رقابت‌های مسافت کوتاه

عصر روز اول مسابقات تیم ملی شنا جهت رقابت‌های مسافت کوتاه

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.