نتایج مسابقات شنا گرامیداشت شهدای غواص و آتش نشان استان قم

هیات شنای استان قم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات شنا گرامیداشت شهدای غواص و آتش نشان و مدافعین حرم برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هیات شنای استان قم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات شنا گرامیداشت شهدای غواص و آتش نشان و مدافعین حرم برگزار کرد. این مسابقات روز گذشته (پنجشنبه) با حضور ۶۵ شناگر در گروه آقایان و به میزبانی استخرشهدای فرهنگیان قم برکزار شد. همچنین دیروز (پنجشنبه) در همایشی ازخادمین ورزش شنا استان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

نتایج این مسابقات : 

ماده۱۰۰ کرال سینه
اول محمد جواد عزیزی
دوم مرتضی ابراهیمی اسد
سوم علیرضا اسماعیلی

ماده ۱۰۰ کرال پشت
اول علی اکبر امیدواریان
دوم علی مشهدی
سوم رضا اسحاقی

ماده ۱۰۰ قورباغه
اول مرتضی ابراهیمی اسد
دوم علیرضا اسماعیلی
سوم محمد سهرابی پور

ماده ۵۰ پروانه
اول محمد جواد عریزی
دوم علیرضا اسماعیلی
سوم محمد سهرابی پور

ماده ۱۰۰ مختلط انفرادی
مرتضی ابراهیمی اسد

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.