نتایج کامل روز سوم + برنامه بازی های چهارمین روز

روز سوم از سری رقابت های واترپلو قهرمانی جوانان جهان در حالی با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید که مونتنگرو با پیروزی مقابل ژاپن به صعود از گروه B نزدیکتر شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با برگزاری دیدار ترکیه و روسیه هشت دیدار روز سوم مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان نیز به پایان رسید. در رقابت های امروز مدعیان اصلی صعود از هر گروه مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند تا مسیر صعود برای آن ها هموارتر شود.
در گروه A مجارستان نایب قهرمان دوره پیش با نتیجه ۲۴ بر ۲ قزاقستان یکی از نمایندگان آسیا را از پیش رو برداشت و سومین پیروزی متوالی خود را جشن گرفت. اسپانیا دیگر تیم پرقدرت این گروه هم امروز استراحت کرد.
گروه B که تیم ملی ایران هم در این گروه قرار دارد، شاهد یک مسابقه حساس بود. در بازی امروز مونتنگرو با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ ژاپن را مغلوب ساخت تا با خیالی آسوده به مصاف استرالیا در بازی فردا برود.
گروه C که مدعیانی همچون برزیل و ایتالیا را در خود می بیند نیز رقابت های نفس گیری را پشت سر می گذارد. مدافع عنوان قهرمانی یعنی ایتالیا که روز گذشته به سختی از سد برزیل گذشت امروز با قرعه استراحت روبرو شد. برزیل هم با حساب ۱۵ بر ۴ بر افریقای جنوبی غلبه کرد.
در گروه D نیز صربستان پرقدرت که ۵۰ گل در دو بازی ابتدایی خود به ثمر رساند با قرعه استراحت روبرو شد. در این گروه واترپلوئیست های کروات با کسب سومین پیروزی متوالی خود برای صرب ها خط و نشان کشیدند. این دو تیم برای مشخص کردن تکلیف صدرنشین این گروه صبح فردا با هم دیدار می کنند.
با برگزاری مسابقات روز سوم ۲۴ بازی از مجموع ۴۰ بازی مرحله مقدماتی به انجام رسید و پس از رقابت های سه شنبه و چهارشنبه تکلیف تیم های صعودکننده از هرگروه مشخص می شود.
در همین چارچوب واترپلوئیست های جوان ایران، فردا از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف آرژانتین می رود.
*نتایج کامل رقابت های روز سوم مسابقات واترپلو جوانان جهان:
۱۳ مرداد ۱۳۹۳
افریقای جنوبی۴ – برزیل۱۵
کانادا۱۸ – پرو۶
کرواسی۱۱ – نیوزلند۸
امریکا۱۲ – مصر۸
مجارستان۲۴ – قزاقستان۲
مونتنگرو۱۴ – ژاپن۱۰
آرژانتین۲ – استرالیا۱۷
ترکیه۸ – روسیه۸

*برنامه مسابقات روز چهارم مسابقات واترپلو جوانان جهان:
۱۴ مرداد ۱۳۹۳
نیوزلند– کانادا
صربستان – کرواسی
قزاقستان – امریکا
اسپانیا – مجارستان
استرالیا – مونتنگرو
ایران – آرژانتین
ایتالیا – افریقای جنوبی
ترکیه – روسیه

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب